کد خبر : 1245178 | 17 خرداد 1394 ساعت 16:27 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای آنکه تجربیاتش مفید شود

کلهر: نژادفلاح دیدگاهش را حرفه‌ای‌تر کند

محمود کلهر مدیر سال گذشته تیم‌های راه‌آهن که تجربه هدایت تیم‌های پایه پرسپولیس را برعهده داشت، جدی ترین گزینه برای مدیریت آکادمی پرسپولیس و مدیریت تیم های پایه در فصل 95ـ94 است.

کلهر: نژادفلاح دیدگاهش را حرفه‌ای‌تر کند
کلهر در گفت‌وگو با "ورزش سه"، می‌ گوید: این خبر را خودم هم شنیده ام اما تا این لحظه کسی که به طور رسمی با من صحبت نکرده است.

کلهر می‌ گوید: در راه‌آهن فصل خوبی را سپری کردیم، حیف که حمید استیلی نماند تا حاصل شجاعت خود در استفاده از بازیکنان جوان را ببیند. اصولا کسی هم در این فوتبال از استیلی و استیلی ها که آینده فوتبال را به منافع امروزشان ترجیح می‌ دهند، قدردانی نمی‌ کند. اگر مجموعه راه‌آهن ادامه حیات می‌ داد، امروز سال دوم آن روزهای خوب را آغاز کرده و با یک برنامه 3 ساله 10 ملی‌پوش تقدیم فوتبال ملی می‌ کردیم.

کلهر درباره پرسپولیس هم حرف های گفتنی دارد، او می‌ گوید: برخلاف آنچه دیگران می‌ گویند پرسپولیس امسال کم ستاره نبود که حتی یکی از پرستاره ترین تیم ها بود. آدم هایی مثل بنگر، عالیشاه، محمد نوری، طارمی، پیام صادقیان، سوشا مکانی، علی‌عسگر و ... مردانی هستند که همه آرزوی داشتن آنها را دارند. منتها پرسپولیس کمی دچار بدشانسی شد و به این خاطر بی بهره از نفراتی چون ماهینی، صادقیان و چند نفر دیگر شد و در نیم فصل هم در جذب بازیکنان تازه بی سلیقگی کرد. با این حال آمدن برانکو می‌ تواند پرسپولیس را در ساختن یک تیم قدرتمند یاری کند.

کلهر درباره نژادفلاح و آشنایی با او از سالیان قبل و پیش از حضور نژادفلاح در هیات مدیره پرسپولیس و مجلس می‌ گوید: نژادفلاح یک مرد فوتبالی است و سابقه حضور در هیات مدیره را به عنوان یک تجربه گران در اختیار دارد. اما او باید تجربیات خود را در اختیار مدیریت گذاشته و با استفاده از آدم های مدبر و مشاوران شایسته به موقعیت بهتری برسد چراکه با توجه به شناختی که از او دارم باید بگویم او در اندازه تجربیات و اطلاعاتش ظاهر نشده و در حد انتظاری که از او دارم حرفه ای نبوده است.

کلهر در پایان می‌ گوید: برای پرسپولیس دل بسوزانیم اگر در این تیم نیستیم و مسوولیتی نداریم جلوی پایش سنگ نیاندازیم. همه کسانی که در پرسپولیس آمده و رفته اند ادعا داشته اند، عاشق این تیم بوده اند. اما متاسفانه بعضی ها پرسپولیس را به شرط همراهی خودشان خواسته اند. انشاالله با این دیدگاه بتوانیم در سال جاری شاهد حضور یک پرسپولیس قدرتمند باشیم.

دیدگاه‌ها