کد خبر : 1245317 | 18 خرداد 1394 ساعت 13:02 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

خلیلیان: صداوسیما پول غرور مملکت را بدهد

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان جلسه امروز مجمع فدراسیون موضوع حق پخش را مهمترین چالش پیش روی محمود اسلامیان نایب رئیس جدید فدراسیون عنوان کرد.

خلیلیان: صداوسیما پول غرور مملکت را بدهد
به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد خلیلیان گفت: در موضوع حق پخش سال سختی در پیش داریم و امیدواریم که اتفاقات خوبی بیافتد. البته نمی‌ شود خیلی امیدوار بود اما شاید با توجه به اینکه حقوقدان ها وارد ماجرا شده اند، دعوایی رخ بدهد. به نظر من صداوسیما باید در این مورد همکاری کند. البته نیاز به جلسات بیشتری هست و من توجه دوستان صداوسیمایی را به این موضوع جلب می‌ کنم که تقویت باشگاه ها چه تاثیری در درازمدت می‌ تواند داشته باشد و صداوسیما در واقع پول غرور مملکت را می‌ دهد.

خلیلیان درباره اظهارات حجت الاسلام علیپور که گفته بود باشگاه سپاهان و استقلال در بحث بودجه تخلف داشته‌اند و باید به نهادهای نظارتی پاسخ بدهند گفت: من صحبت‌های علیپور را نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم که حرفهای او درست باشد چرا که وزیر ورزش به عنوان عالی‌ترین شخص ورزشی و رئیس مجمع فدراسیون فوتبال تائید کرد که مسائل فوتبال باید در خود فوتبال باشد و ما اساسنامه و کمیته انضباطی داریم هر چند که اول فصل ایراداتی وجود داشت که آن را اصلاح کردیم و از برخی از بازیکنان تخفیف گرفتیم و یا برخی قراردادها را مشروط کردیم اما الان مشکلات تا این حد نیست که بخواهیم به مقامات قضایی پاسخ دهیم. چرا که فوتبال آن قدر مشکلات دارد که باید آن‌ها را حل کرد مثل موضوع درآمد.

به گفته خلیلیان ماموریت اصلی محمود اسلامیان پیگیری حق پخش است.

دیدگاه‌ها