کد خبر : 1245323 | 18 خرداد 1394 ساعت 12:40 | 114.1K بازدید | 22 دیدگاه

بعضی‌ها فقط در ادعا پرسپولیسی هستند

انتقاد نژادفلاح از بازیکنان پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد جواب سیدجلال حسینی را نمی‌ دهد.

انتقاد نژادفلاح از بازیکنان پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سیدجلال حسینی به پرسپولیس بیاید یا نه، گفت: من جواب سیدجلال حسینی را نمی‌ دهم و می‌ خواهم کلی صحبت کنم. بازیکنانی که فکر می‌ کنند در شان پرسپولیس هستند واسطه ها را حذف کنند.

وی ادامه داد: من مخالف رسانه نیستم اما اینکه من از طریق رسانه متوجه بشوم کی دوست دارد بیاید پرسپولیس و کی دوست ندارد، درست نیست. نقل و انتقالات متفاوت است. دوستانی که می‌ خواهند بیایند پرسپولیس، شرایط پرسپولیس را درک کنند.

او با انتقاد از برخی از بازیکنان پرسپولیس گفت: من شنیده ام دوستانی گفته اند پرسپولیس باید اول مطالبات ما را بدهد بعد ما با آنها قرارداد ببندیم. این دوستان پس چرا ادعای پرسپولیسی بودن می‌ کنند؟ وقتی پای پول گرفتن می‌ شود همه حرفه ای اند اما وقتی پای حرف می‌ شود، همه پرسپولیسی. البته دوستان پولشان را می‌ گیرند و البته قرار است به آنها پول پرداخت بشود و طلب هایشان را بگیرند. اما کسانی که می‌ خواهند بیایند پرسپولیس باید رقم هایشان متعادل با پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: همه باید بپذیریم در پرسپولیس همه هم سطح باشند. نمی‌ توانیم مدافع دو میلیاردی بخریم و مهاجم 100 میلیونی داشته باشیم. این چیزی است که کار ما را سخت کرده است. متاسفانه توقعات در پرسپولیس حداکثری است. بازیکن های گران در فصل گذشته به درد ما نخوردند در حالی که بهترین های ما دستمزد 100 میلیونی داشته اند.

نژادفلاح درباره دریافتی هایش از حامیان مالی مختلف گفت: من از همه دوستان به صورت قرض الحسنه پول گرفتم حتی از آقای گل رخسار که حامی مالی پرسپولیس بود. ایشان هم شأن باشگاه را در نظر گرفتند و به ما پول دادند اما من اختیار جذب اسپانسر ندارم. در پرسپولیس الان قرارداد با اسپانسر تبدیل به فروش مال غیر می‌ شود و جرم دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با 14 میلیارد تومان اداره می‌ شود یا نه گفت: اعداد شما دقیق نیست. اما پرسپولیس با 14 میلیارد اداره نمی‌ شود. ممکن است پولی که از اسپانسر گرفته می‌ شود تامین کننده همه مخارج باشگاه نباشد. حتی اگر 20 میلیارد گرفته باشد. من فقط به خاطر عشق و علاقه به پرسپولیس در شرایط سخت تیم را پذیرفتم و در شرایط بسیار سختی تیم را تحویل گرفتم. تیم 6 مدیرعامل داشت و یک بازیکن هم جا نداشتیم که بیاورم. آقای برانکو را هم آوردیم که نگرانی هواداران را کم کنیم.

او درباره شرایط مالی قرمزپوشان هم گفت: یا وزارت ورزش خودش تامین کننده منابع مالی باشد یا بگوید برو اسپانسر بیاور و من صاحب اختیار باشم. فقط در این صورت مشکلات را پشت سر می‌ گذاریم. امیدواریم وزارت ورزش به ما مبالغی بپردازد تا بدهی آقای برانکو را بپردازیم و وارد فصل نقل و انتقالات بشویم. برانکو بزرگی کرده و مطالباتش را درخواست نکرده. امیدواریم این هفته پول ایشان را پرداخت کنیم تا ایشان بیاید و کارمان را آغاز کنیم.

نژاد فلاح در اواخر مصاحبه دوباره درباره بازیکنانی که از مطالباتشان صحبت کرده اند حرف زد و از آنها انتقاد کرد: پرسپولیس خیلی بزرگ است و هر کس دلش نمی‌ خواهد نیاید، اما نباید تضاد در رفتارمان باشد. نباید از عشق و رنگ و پیراهن حرف بزنیم اما وقت پول گرفتن که می‌ شود، حرفه ای شویم در حالی که وقتی با هوادار صحبت می‌ کنیم می‌ گوییم همه چیزمان پرسپولیس است. پرسپولیس در حال حاضر در شرایط بدی قرار گرفته و همه می‌ دانیم اوضاع چطور است. نه می‌ شود دنبال اسپانسر بود و نه هیچ چیز دیگری. لذا بازیکنی که می‌ خواهد بیاید پرسپولیس با توجه به احترامی که به حق و حقوق آنها قائلم، باید شرایط را در نظر بگیرد. ما در این فصل 70درصد قرارداد بازیکنان را داده ایم و فقط 30درصد پول آنها باقی مانده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره انتقادات رسانه ها از وی درباره نپرداختن هزینه جراحی احمد نوراللهی هم گفت: اگر باشگاه پول داشت و به نوراللهی نمی‌ داد این انتقاد وارد بود اما ایشان بیش از سقف قراردادش پول گرفته چون من احساس می‌ کردم ایشان خیلی برای تیم زحمت کشیده.

نژادفلاح درباره احتمالی جدایی اش از پرسپولیس هم گفت: من خیلی راحت پستم را تحویل می‌ دهم و می‌ روم. شنیدن خبر برکناری یا ابقا هیچ چیزی را در من عوض نمی‌ کند. نه ماندن من را خوشحال می‌ کند و نه رفتن من را ناراحت. این پست ها خیلی دست به دست شده و کار هم برای انجام دادن در مملکت زیاد است. من تا زمانی که هستم کارم را انجام می‌ دهم و هر کس جای من آمد دستش را می‌ بوسم. به هر حال تا زمانی که هستم قرارداد امضا می‌ کنم و با تشخیص خودم کارم را پیش می‌ برم.

او همچنین در حرف هایش، انتقاد نرمی از وزارت ورزش کرد و گفت: سال هاست هوادار انتظار داشته تیمش قهرمان بشود و نشده. واقعا حیف است که 30 میلیون هوادار همیشه نگران اداره یک جمع 22 نفره باشد. قهرمان های المپیک با آن عظمت بعد از یک هفته فراموش می‌ شوند. اما پرسپولیسی ها را همه می‌ شناسند. وزارت ورزش بداند پرسپولیس و استقلال 30، 40 میلیون هوادار دارند و تصمیماتی که می‌ گیرند متناسب با این حجم توجه باشد.

جمله پایانی نژادفلاح هم انتقاد وی از نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس بود. او گفت: من با این نحوه واگذاری مخالف بودم. پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست باید بقیه باشگاه ها از این طریق واگذار می‌ کردند و بعد به ما می‌ رسیدند.

دیدگاه‌ها