کد خبر : 1245478 | 19 خرداد 1394 ساعت 11:50 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

آقای خادم تلاش خوبی برای ورزش و فوتبال انجام داد

خلیلیان: بند ب دوباره اجرایی می‌ شود

مدیرعامل سپاهان پس از جلسه صبح امروز در مجلس شورای اسلامی با چهره ای خندان به اصفهان بازگشت.

خلیلیان: بند ب دوباره اجرایی می‌ شود
به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد خلیلیان که به همراه معاون پارلمانی وزارت ورزش جلسه ای را با برخی از نمایندگان برگزار کرده است، در این باره می‌ گوید: جلسه خیلی خوبی با حضور آقای خادم و نمایندگان محترم مجلس برگزار کردیم و خبر خوب اینکه بند ب دوباره اجرایی می‌ شود و دستگاه ها مجاز می‌ شوند که بتوانند یک درصد از بودجه خود را صرف ورزش کنند.

پیش از این بند ب از دستور کار سازمان ها، کارخانجات بزرگ و وزارتخانه ها خارج شده بود، اما دوباره آنها مجاز هستند که در ورزش هزینه کنند. خلیلیان می‌ گوید: آقای خادم تلاش خیلی خوبی را برای ورزش ایران انجام داده است. البته وضعیت نقدینگی در مملکت خوب نیست اما به هر حال این یک گام رو به جلوست. همچنین در این جلسه گزارش خیلی خوبی درباره ماده 88 و مالیات ارزش افزوده ارائه شد.

خلیلیان ادامه می‌ دهد: بند ب نقطه عطفی در ورزش ایران خواهد بود و وزارت ورزش کار بزرگی کرد تا این بند را به تصویب برساند. پیش از این خرج کردن در ورزش از سوی دستگاه ها غیرمجاز تلقی می‌ شد.
خلیلیان در پایان حرف هایش می‌ گوید: بحث مفصلی هم درباره حق پخش تلویزیونی انجام شد و قرار است بودجه ای برای صداوسیما دیده شود تا حق فوتبال را بپردازد.

دیدگاه‌ها