کد خبر : 1245729 | 20 خرداد 1394 ساعت 15:15 | 51.5K بازدید | 9 دیدگاه

حسینی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ماست

نژادفلاح: پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندیم

صبح امروز زمانی که سیدجلال حسینی برای حل مشکل مالیاتی وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد، هیچ کس تصور نمی کرد که این مدافع ملی پوش با چهره ای خندان یک ساعت بعد پرسپولیسی شدنش را اعلام کند.

نژادفلاح: پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندیم
به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال که دو ساعت با محمدحسین نژادفلاح جلسه داشت، در یک نشست مطبوعاتی سرپایی تایید کرد فصل آینده پرسپولیسی خواهد بود. در حالی که به نظر می رسید حضور او در باشگاه به دلیل پیگیری مطالبات مالیاتی وی است. چیزی که البته مشخص شد ربطی به پرسپولیس ندارد و باشگاه سایپا باید مالیات معوقه او را به اداره مربوطه پرداخت کند.

حسینی در حالی با مدیر پرسپولیس به توافق رسیده که دو طرف از سفیدامضا بودن قرارداد گفته اند و اینکه هیچ شرط مالی ای بین دو طرف نیست. همانطورکه نژادفلاح می گوید: توافقات اولیه را با او انجام داده ایم‌ و تا هفته آینده قرارداد نهایی را با او منعقد کنیم. حسینی سال‌هاست که پرسپولیسی است و اولین بازیکنی خواهد بود که غیر از بازیکنان حال حاضرمان با او به توافق می‌رسیم.

حرف های نژادفلاح را بخوانید:

روح و جان حسینی در اختیار پرسپولیس است

هواداران انتظار داشتند که بازیکنان بزرگ را به تیم‌مان بیاوریم که من از حسینی خواهش کردم که صحبتی را با او داشته باشم و او هم این درخواست من را قبول کرد. در این جلسه دو ساعته درباره موضوعاتی که به سیدجلال ارتباط نداشت صحبت کردیم. فکر می‌کنم حسینی آن قدر بازیکن بزرگی است که نیازی نباشد که درباره قرارداد با او صحبت کنیم. نیازی نبود که درباره قرارداد صحبت کنیم؛ چرا که روح و جان حسینی در اختیار پرسپولیس است. ما هم با تمام وجود فصل آینده را دنبال خواهیم کرد.

پرسپولیس در حد قهرمانی

پرسپولیس بزرگ است و بازیکنان بزرگ می‌خواهد. همیشه گفته‌ام اگر یک روز هم از مدیرعاملی من در پرسپولیس باقی مانده باشد، با تمام وجود برای این تیم کار می‌کنم. پرسپولیس چند سال است که تیمش را برای قهرمانی می‌بندد اما در رسیدن به جام ناموفق بوده است. با قاطعیت می‌گویم که این تیم برای قهرمانی آماده می‌شود.

مدت قرارداد حسینی

از او خواهش کردم که فوتبالش را در پرسپولیس به پایان برساند. او حق ندارد بعد از پرسپولیس در جای دیگری به فوتبالش ادامه دهد؛ چرا که او یک پرسپولیسی و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. همیشه با علاقه‌مندی اخبار مربوط به حسینی را دنبال می‌کردم و می‌دانم که دوری از پرسپولیس برای او هم سخت بوده است. توافق با حسینی بسیار آسان بود. در این جلسه از او مشورت‌های زیادی گرفتم همچنین تفکراتم برای او گفتم. در این جلسه حسینی را بزرگ‌تر از آن دیدم که تا به حال می‌شناختم.

دیدگاه‌ها