کد خبر : 1246519 | 24 خرداد 1394 ساعت 16:26 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری: همه بلاتکلیف هستیم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این روزها شرایط باشگاه فولاد خوزستان مشخص نیست و همه بلاتکلیف هستیم.

انصاری: همه بلاتکلیف هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ساسان انصاری در مورد وضعیت خود گفت: چند روزی است که تمرینات انفرادی را آغاز کردم و کار را به صورت شخصی دنبال می‌کنم تا آمادگی خود را حفظ کنم.

وی در مورد اینکه آیا از طرف باشگاه با آنها تماس گرفته‌اند عنوان کرد: متاسفانه وضعیت باشگاه به شکلی است که هیچ چیز در جای خودش قرار ندارد. این مسئله به فولاد خوزستان آسیب می‌رساند و همه بلاتکلیف هستیم. البته اخبار تیم را از طریق سایت‌ها و روزنامه‌ها دنبال می‌کنیم ولی تاکنون هیچ چیز مشخص نیست.

هافبک فولاد خوزستان در رابطه با اینکه وضعیت قرارداد او با این تیم به چه شکلی است عنوان کرد: یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم که به صورت توافقی است. منتظرم تا تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود تا برای آینده‌ام تصمیم بگیرم. مثل سایر بازیکنان چند پیشنهاد دارم که پس از مشخص شدن وضعیت مدیریت در رابطه با آنها تصمیم می‌گیرم.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد سال قبل آنها تسویه شده است تاکید کرد: هنوز به طور کامل تسویه نکردیم. اکثر باشگاه‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند. در این هفت سالی که در فولاد خوزستان حضور داشتم شاید پرداخت قراردادمان دیر یا زود شده باشد ولی هیچ وقت سوخت و سوز نداشته است. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه روشن شود تا فولاد بتواند تیم خوبی را برای لیگ سال آینده آماده کند. هواداران فولاد به داشتن تیمی قدرتمند عادت کردند و اگر غیر از این باشد آنها نمی‌توانند از عملکرد فولاد رضایت داشته باشند.

انصاری در پایان گفت: امیدوارم وضعیت مدیریت باشگاه هرچه زودتر روشن شود تا بتوانم برای آینده‌ام بهترین تصمیم را بگیرم.

دیدگاه‌ها