کد خبر : 1246746 | 25 خرداد 1394 ساعت 16:28 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

رائول: نباید به توانایی های کاسیاس شک کرد

رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید که این روها برای نیویورک کاسموس بازی می کند در مصاحبه با مارکا به تمجید از بنیتس و کاسیاس پرداخت.

رائول: نباید به توانایی های کاسیاس شک کرد
به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس پس از برکناری آنچلوتی، به عنوان جانشین وی در رئال مادرید برگزیده شد؛ در حالیکه بسیاری از هواداران رئال راضی به اخراج آنچلوتی و روی کار آمدن بنیتس نبودند. تردید های زیادی نیز در مورد موفقیت بنیتس در رئال وجود دارد اما رائول، در این مورد شکی به خود راه نمی دهد.

او در همین رابطه به مارکا گفت:" باشگاه تصمیم گرفت تا آنچلوتی را برکنار کند و ما هم باید حامی تصمیم مدیران باشیم.البته باید از زحمات آنچلوتی که 4 قهرمانی ارزشمند را برای رئال مادرید به ارمغان آورد تقدیر کرد. همه ما مشتاقانه منتظر دوره جدید در رئال با مربیگری بنیتس هستیم.
شما او را بهتر از من می شناسید. بنیتس کسی بود که برای اولین بار به من در تیم دوم رئال مقابل پالاموس میدان داد. آن تنها بازی من در تیم دوم باشگاه بود. او یک مربی عاشق فوتبال و علاقمند به متدهای روز است.
بنیتس همواره دوست دارد که تمام بازیکنان تحت رهبریش را آماده و در شرایط بازی نگاه دارد. مربیگری رئال آرزوی بنیتس بود و مطمئنم که او از رئال تیمی برنده و مدعی قهرمانی در همه رقابت ها خواهد ساخت."

رائول سپس به صحبت در مورد شرایط سخت کاسیاس در رئال پرداخت و گفت:" ایکر یک افسانه در رئال و تیم ملی اسپانیاست. او عاشق رئال و یک حرفه ای واقعی است. همه افتخارات ممکن را در عرصه باشگاهی و ملی کسب کرده و مطمئنم که او و مدیریت باشگاه، به یک راه حل مناسب برای حل مشکلات فعلی دست خواهند یافت. آنطور که من در مطبوعات خوانده ام، ایکر دوست دارد در رئال بماند. به عقیده من نمی توان به توانایی های کاسیاس شک کرد.
شرایط فعلی ایکر با شرایط آخرین فصل حضور من در رئال متفاوت است. من تصمیم خودم برای جدایی را گرفته بودم اما در مورد ایکر وضعیت فرق می کند.نمی دانم بین او و باشگاه چه می گذرد، فقط می دانم که خودش دوست دارد در رئال بماند."

دیدگاه‌ها