کد خبر : 1246853 | 26 خرداد 1394 ساعت 12:08 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بدرلو: کسی از باشگاه‌ با من تماس نگرفته

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تاکنون برای فصل جدید هیچکسی از باشگاه فولاد خوزستان با من تماس نگرفته است.

بدرلو: کسی از باشگاه‌ با من تماس نگرفته
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهدی بدرلو در مورد اینکه آیا با فولاد خوزستان قرارداد دارد، عنوان کرد: به صورت توافقی برای سال بعد با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارم. تا به امروز منتظر بودم تکلیف باشگاه مشخص شود. اینکه تیم برای فصل بعد قدرتمند یا ضعیف بسته می‌شد برایم اهمیت دارد. ظاهرا نتیجه جلسه روز گذشته دراگان اسکوچیچ با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان مثبت بوده است و این مسئله نشان می‌دهد تیم برای سال بعد قدرتمند بسته می‌شود.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا از باشگاه دیگری هم پیشنهاد دارد،‌ اظهار داشت: 4-5 پیشنهاد دریافت کردم اما اولویتم حضور در فولاد خوزستان است. در تیم شهر و بین هواداران به خوبی جا افتادم و دوست دارم فوتبالم را همین جا ادامه دهم. ان‌شاالله هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا از سوی باشگاه فولاد خوزستان با او تماسی گرفته شده تا از فردا در تمرینات شرکت کند، تصریح کرد: تا به امروز کسی از باشگاه با من تماس نگرفته است. قبل از این به ما اعلام شده بود که 27 خرداد تمرینات آغاز می‌شود.

بدرلو در مورد اینکه علیرضا اژدری‌زاده به عنوان سرپرست باشگاه فولاد خوزستان انتخاب شده و آیا او تماسی با اژدری‌زاده داشته است، اظهار داشت: خیر هیچ تماسی با یکدیگر نداشتیم. اینطور که شنیدم اولویت باشگاه تماس با بازیکنانی است که قرارداد ندارند.

وی در پایان گفت: جا دارد از سیف‌الله دهکردی مدیرعامل سابق، صیادنژاد و فرهادزاده اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان تشکر کنم. آنها در این سالها زحمت زیادی کشیدند و فولاد خوزستان در تمامی رده‌ها به مقام قهرمانی رسید. این کار کوچکی نبوده و خیلی سخت است که این آمارها تکرار شود.

دیدگاه‌ها