کد خبر : 1246859 | 26 خرداد 1394 ساعت 12:52 | 76.6K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس در آستانه توافق جدید با ممدوتال

بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس خبر از مذاکرات برای توافق جدید با ممدوتال برای تسویه مطالبات وی داد.

پرسپولیس در آستانه توافق جدید با ممدوتال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به حکم صادره از سوی فیفا مبنی بر پرداخت مطالبات ممدوتال، مذاکراتی با وکیل این بازیکن برای توافق جدید صورت گرفته است که با نهایی شدن آن، باشگاه می‌تواند امکان بهتری برای گذر از این پرونده داشته باشد.

وکیل این بازیکن در این ارتباط گفت: حکم صادره در مورد ممدوتال نهایی شده است و بر اساس نظر فیفا باید مبلغ یکصد هزار دلار به این بازیکن پرداخت شود. پرونده در حال حاضر به مرحله حساسی رسیده است. در این مرحله اگر نسبت به جلب رضایت اقدام نشود و پرداخت صورت نگیرد با اعلام بازیکن، فیفا نامه نهایی را ارسال خواهد کرد که در آن، زمان نهایی برای تسویه حساب مشخص شده و در صورت عدم انجام کار، امتیاز کسر خواهد شد.

وی ادامه داد: باشگاه در راستای جلوگیری از ورود کار به آن مرحله، اقداماتی را انجام داده است و در رایزنی با وکیل ممدوتال به توافق رسیدیم که یکصدهزار دلار را یکساله پرداخت کنیم. البته شرط امضای قرارداد، پرداخت بیست هزار دلار اولیه خواهد بود. زمان ما خیلی کم است و امیدواریم با تزریق منابع مالی به باشگاه به هر طریق که مسئولان امر صلاح می‌دانند به سرعت این توافق را قبل از ارسال نامه ممدوتال به فیفا نهایی کنیم. همچنین در رایزنی‌هایی که داشتیم موافقت شد بابت این وقفه، بهره‌ای هم روی پول نیاید و اگر نقدینگی کافی وجود داشت حتی می‌شد روی تسویه حساب با مبلغی کمتر هم مانور کرد.

دیدگاه‌ها