کد خبر : 1246961 | 26 خرداد 1394 ساعت 19:27 | 69.9K بازدید | 4 دیدگاه

نژادفلاح: 4 عضو با سیاسی نسبت دارند

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای انتخاب شده هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس چند وجهی هستند، اما قبول دارم که 4 نفر از آنها با حمیدرضا سیاسی نسبت دارند.

نژادفلاح: 4 عضو با سیاسی نسبت دارند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد حسین نژادفلاح درخصوص انتخاب اعضای جدید باشگاه پرسپولیس گفت: ‌این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم؛ چراکه 3 عضو از 5 عضو انتخاب شده فوتبالی هستند.

وی ادامه داد: کاشانی و زادمهر افرادی هستند که پیش از این هم در هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بوده‌اند و حسین عبدی هم مربی این تیم بوده، این درحالی است که علی‌اکبر طاهری به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس به همراه این 3 نفر کاملاً با فضای باشگاه آشنا هستند. گرشاسبی هم سال ها به‌عنوان مدیر ورزشی فعالیت کرده و از تجربه بالایی برخوردار است.

نژادفلاح اظهار داشت: البته من شنیده‌ام که قرار است یک بانک اسپانسر پرسپولیس شود که در این صورت دیگر پرسپولیس مشکل مالی نخواهد داشت و از این جهت شرایط این تیم خوب خواهد شد.

وی درباره اینکه با انتخاب این اعضا تکلیف او در باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد، اظهار داشت: تشخیص اینکه من در پرسپولیس بمانم یا نه، با اعضای جدید هیأت‌مدیره است، اما هدف من شاد کردن هواداران پرسپولیس است و باید بگویم تا آخرین ساعتی که در پرسپولیس باشم، به وظیفه‌ام عمل می‌کنم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه 4 عضو از 5 عضو باشگاه پرسپولیس رابطه خوبی با حمیدرضا سیاسی مدیرعامل اسبق این باشگاه دارند و این مسئله کمی عجیب است، اظهار داشت:‌ به نظر من این نفرات چند وجهی هستند. شاید ارتباط خوبی با سیاسی داشته باشند، اما ویژگی‌های دیگری هم دارند.

نژادفلاح گفت: طاهری ارتباط خوبی با وزیر ورزش دارد و می‌دانم کاشانی و زادمهر هم با سیاسی ارتباط داشتند، اما اینکه میزان ارتباط آنها با هم چقدر بوده را من نمی‌دانم و این مسئله‌ای نیست که من درباره‌اش اظهار نظر کنم؛ اما این 4 نفر به سیاسی انتساب دارند.

دیدگاه‌ها