کد خبر : 1247128 | 27 خرداد 1394 ساعت 16:29 | 215.9K بازدید | 12 دیدگاه

میزبانی مهربانانه از حریف بزرگ جمعه

برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)

اعضای تیم والیبال آمریکا در شرایطی به تهران سفر کرده اند که خبرنگارهای فعال حوزه والیبال، کمتر تصاویری از این تیم در اختیار دارند.

برج های آمریکایی نوک برج میلاد (گزارش تصویری)
به گزارش "ورزش سه"، 2 دهه بعد از ورود اولین هیات ورزشی آمریکایی به ایران، ورزشکاران این کشور دوباره در سالن دوازده هزار نفری آزادی پا به میدان خواهند گذاشت. جایی که قبلا کشتی گیران این کشور را با شور و شوق علاقمندان به ورزش ایران، آشنا کرده است. کشتی گیرها که پروپاقرص ترین مشتری های سفر به ایران بوده اند، اما هرگز جوی را که در هنگام بازی های والیبال بر سالن 12هزار نفری حاکم می‌ شود را درک نکرده اند و این فرصتی که برای آنهاست که قاعدتا برای رقابت با تیم بزرگ ایران پای به میدان می‌ گذارند.

1031201

آمریکایی ها که همه بازی های دور رفت را در خانه پشت سر گذاشته و صدرنشین گروه B لیگ جهانی والیبال هستند، در سکوت خبری و تحت تدابیر امنیتی وارد تهران شدند تا کمتر فیلم و عکسی از آنها منتشر شود. این در حالی است که علاقمندان به والیبال که حالا تعدادشان به فوتبالدوستان تنه می‌ زند، به شدت در انتظار آغاز مسابقه ای هستند که بلیت هایش در 40 دقیقه کاملا به فروش رفته است.

آنها در اولین اقدام به سطح شهر تهران رفتند و از برج میلاد دیدن کردند و با مردم حاضر در برج که برای بازدید در طبقات به سر می بردن عکس یادگاری گرفتند.برج های آمریکایی آمارهای استثنایی را در این لیگ جهانی از خود به جا گذاشته اند و به حق تا پایان هفته پنجم لیگ جهانی صدرنشین گروه B هستند. آنها تنها تیمی در سطح یک لیگ جهانی هستند که در تمامی مسابقات خود پیروز شده اند اگر چه ممکن است شکست اول شان در تهران رقم بخورد. بازدید آمریکایی از برج میلاد این حسن را داشت تا بفهمیم پرایدیف ستاره سابق تیم ملی والیبال آمریکا دوباره در جمع ملی پوشان این کشور حضور دارد. این از آن دسته از اطلاعاتی است که به دلیل حفاظت ویژه از تیم آمریکا خبرش به بیرون درز نکرده بود.

1031205

آنها در جوی دوستانه در تهران چرخ زده اند و از خوردن غذاهای لذیذ ایران لذت برده اند.حضور آمریکایی ها در برج میلاد و علاقه آنها به عکاسی از شهر تهران در بالاترین ارتفاع ممکن، بلافاصله از سایت برج میلاد به شبکه های اجتماعی سرایت کرده و علاقه مندان به رقابت های ورزشی را برای تماشای مسابقه جمعه تشنه تر ساخته است.

1031206

در این شرایط همه منتظر جمعه هستیم. این مسابقه ای است که اخبار و حواشی اش در صدر برترین های دنیا قرار خواهد گرفت. تیتر یکی بزرگ از ایران تا آمریکا؛ دو کشوری که حالا پای مهمترین مذاکرات سیاسی ممکن قرار دارند. البته حالا سال ها از زمانی که رقابت های ورزشی مشکلات سیاسی را حل می کرد گذشته است.

1031204

1031203

دیدگاه‌ها