کد خبر : 1247155 | 27 خرداد 1394 ساعت 18:49 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

نژاد فلاح؛ آمدنش بهر چه بود ؟

محمدحسین نژاد فلاح آخرین مدیری است که سیاست های عجیب و بی برنامگی وزارت ورزش در عزل و نصب ها او را از روی صندلی وزارت ورزش بلند کرد .

نژاد فلاح؛ آمدنش بهر چه بود ؟
به گزارش "ورزش سه"، نژاد فلاح که بهمن ماه گذشته پس از  بازداشت سیاسی و سرپرستی طاهری به سمت قائم مقام مدیریت عامل پرسپولیس انتخاب شد با وجود اعلام نام خودش به عنوان مدیرعامل هرگز این سمت را به دست نیاورد . در مورد او این نکته جالب وجود داشت که باوجود سمت اش در تربیت بدنی استان تهران همه با اتفاق او را گزینه ای نامناسب برای مدیریت پرسپولیس می دانستند .

نژادفلاح که به دلیل سابقه طولانی در مجلس می توانست به دلیل برکناری از سمت مدیرکل تربیت بدنی استان تهران ( دوصورت بازگشت به مجلی در انتخابات آتی) باعث دردسر برای وزیر بشود ، به دلیل تعارف و مصلحت اندیشی به پرسپولیس آمد و در نهایت همانطور که پیش بینی می شد از این کار برکنار شد .

او در دوران حضور خود در پرسپولیس دستاورد خاصی نداشت و اگرچه تصمیم به انتخاب برانکو گرفت اما حتی این تصمیم نیز متعلق به فرددیگری است که در ابتدای حضور او در سمت قائم مقام با برانکو توافق کرده بود و نژادفلاح به دلیل شخصی  این تغییر را به تاخیر انداخت  .حالا سئوال اینجاست که اگر قرار به برکناری و ناراحتی های بعدی بود اصلا علت انتخاب نژادفلاح و بذل مهمترین پست مدیریتی باشگاهی فوتبال ایران به وی چه بود ؟

وزارت ورزش تا امروز بازنده اصلی در موضوع اداره استقلال و پرسپولیس بوده است و حالا نوبت طاهری و تیم اوست که در این میدان گوی بزنند.

دیدگاه‌ها