کد خبر : 1247159 | 27 خرداد 1394 ساعت 18:10 | 94.1K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش ویژه مارکا

پاسخ رئال به پیشنهاد منچستریونایتد برای واران

رئال مادرید در پاسخ به ابراز علاقه مدیران یونایتد به واران،این بازیکن را غیر قابل انتقال و دست نیافتنی اعلام کرد.

پاسخ رئال به پیشنهاد منچستریونایتد برای واران
به گزارش "ورزش سه"، در جریان یکی از ملاقات های نمایندگان رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخیا(مذاکراتی که هنوز در جریان است)، از سوی یونایتدی ها سوال عجیبی مطرح شد. اینکه واران فروشی است یا خیر؟

سوالی که با تعجیب و حیرت نمایندگان رئال همراه بود؛ چرا که آنها انتظار نداشتند در جریان مذاکرات بر سر دخیا، در مورد رافائل واران مورد سوال قرار بگیرند.این مدافع فرانسوی، 4 فصل است که در رئال مادرید حضور دارد و البته هرگز مهره ای ثابت در این تیم محسوب نمی شده است. بازیکنی که در تیم ملی کشورش در اوج جوانی، حتی بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته است.

پاسخ رئال مادرید به این پیشنهاد یونایتد، یک نه قاطع بود. از نظر رئالی ها، واران یک بازیکن غیر قابل ترانسفر اعلام شده است. بازیکنی که بنیتس قصد دارد او را از فصل بعد، به زوج ثابت راموس در خط دفاعی تبدیل کند.
با این حال هنوز خطر یونایتدی ها رفع نشده است. حالا واران می داند که یک مشتری دست به نقد در انتظار اوست و ممکن است سناریوی دی ماریا به نوعی دیگر امسال برای او تکرار شود(دی ماریا تابستان گذشته با رقم 75 میلیون یورو از رئال به منچستریونایتد پیوست).

حال وظیفه کادر فنی رئال سنگین تر از گذشته خواهد شد. واران قصد دارد فصل بعد برای رئال بصورت ثابت به میدان برود و باید متقاعد شود که اینگونه خواهد بود. تا 2 سپتامبر که پایان مهلت نقل و انتقالات خواهد بود، زمان زیادی باقیمانده است. اگر واران بخواهد در این فاصله از رئال جدا شود، یونایتد هیچ مشکلی از لحاظ مالی برای جذب او نخواهد داشت. پیشنهاد آنها بدون شک هم بازیکن و هم رئال را متقاعد خواهد کرد. البته همه اینها منوط به علاقه قلبی واران به جدایی است. مساله ای که تا به امروز از سوی این بازیکن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها