کد خبر : 1247422 | 29 خرداد 1394 ساعت 17:33 | 229.9K بازدید | 1 دیدگاه

میثاق بهادران در "ورزش سه" (مصاحبه)

دندانپزشک، فوتبالیست، مدل و تاکسی دار!

میثاق بهادران بازیکن ایرانی الاصل تیم‌ملی فیلیپین ساعتی پیش میهمان "ورزش سه" بود.

دندانپزشک، فوتبالیست، مدل و تاکسی دار!
به گزارش "ورزش سه"، بهادران که بعد از گلزنی مقابل یمن در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2018 تبدیل به ستاره تیم فیلیپین شده است، برای سر زدن به خانواده اش به تهران آمده. او پدری ایرانی و مادری فیلیپینی دارد و به تازگی تحصیلات خود را در رشته دندانپزشکی به پایان رسانده است. بهادران 28 ساله خوش صحبت و گرم بود و گفت‌وگو با وی لحظات جالبی را برای ما رقم زد.

در پاسارگاد فیلیپن بازی می‌ کردم
اگر به پروفایل من نگاهی بیاندازید، اسم تیم پاسارگاد را در بین تیم های باشگاهی من می‌ بینید که البته همه فکر می‌ کنند، این تیم، تیم پاسارگاد ایران است. اما پاسارگادی که من در آن بازی کرده ام، در فیلیپین فعالیت می‌ کند و مالکش ایرانی است. من بازیکن فوتسال بودم و به مرور روی چمن آمدم و بخاطر سرعت و تکنیکم به تیم‌ملی دعوت شدم.

سرمربی فیلیپین دوست حمید استیلی است
تام دلی سرمربی تیم‌ملی فیلیپین آمریکایی است و در بازی معروف ایران ـ آمریکا در جام‌جهانی 1998 عضو تیم‌ملی بوده و جلوی ایران بازی کرده. او در تیم‌ملی مرا به عنوان سانترفوروارد استفاده کرده و باعث شده من در دو بازی گذشته 3 گل بزنم. البته یکی از گل های من در بازی بحرین، اشتباهی به نام هم تیمی ام ثبت شده است که قرار است فیفا آن را تصحیح کند.

گروه سخت فیلیپین
ما با بحرین، یمن، کره شمالی و ازبکستان هم گروه هستیم و به نظر من گروهمان ته نامردی است. کره شمالی که به جام‌جهانی صعود کرده، به دلیل اینکه بازی تدارکاتی نمی‌ کند در رنکینگ فیفا سقوط کرده و در گروه ما قرار گرفته است. آنها 4 گل به ازبکستان زده اند، ما هم نمایش خوبی داشتیم و بحرین و یمن را شکست دادیم. اما فکر کنم در بازی های بعدی مشکل داشته باشیم. بخصوص بازی کره شمالی که تحت نظر پلیس ها انجام می‌ شود و به ما گفته اند نمی‌ توانیم موبایل و وسایل ارتباطی به آنجا ببریم.

1031304

اشکان، بازیکن مورد علاقه من است
اشکان دژاگه را از زمانی که در آلمان فوتبال بازی می‌ کرد می‌ شناسم. در فیلیپین دوستانم به من می‌ گویند می‌ توانی مثل اشکان بازی کنی و من سعی خودم را می‌ کنم که مثل او بدوم، دریبل بزنم و گل بزنم. دژاگه فوتبالیست بزرگی است و به نظر من در پست خودش در آسیا یکی از بهترین هاست.

با استقلال تمرین کرده ام
پارسال می‌ خواستم کنار یک تیم فوتبال تمرینی بدوم و تمرین کنم که با سفارش یک دوست کنار استقلالی ها تمرین کردم. در تمرین استقلال همه فکر می‌ کردند من فارسی بلد نیستم و با من انگلیسی صحبت می‌ کردند و اوکی و هاوآریو می‌ گفتند. آخر تمرین به آنها گفتم من فارسی بلدم و عمران‌زاده بازیکن استقلال که بازیکن خیلی بلندقامتی هم بود، گفت پس چرا یک ساعت است ما را سرکار گذاشتی.

فوتبال و مدلینگ
کلا ایرانی ها همه از من درشت ترند و موقع سلفی گرفتن خجالت می‌ کشم! پست من در فوتبال وینگر چپ و راست است اما همانطور که گفتم سرمربی تیم ما من را جلوتر بازی می‌ دهد و بعد از این تصمیم آقای دلی در باشگاه هم نوک حمله بازی می‌ کنم. کلا از زندگی در فیلیپین راضی هستم. درآمدم از فوتبال بد نیست و کنارش از مدلینگ هم پول در می‌ آورم.

تاکسی دار هستم!
من تعدادی اتومبیل خریده ام و آن را به راننده ها داده ام تا برایم کار کنند. اسم بیزینسم هم «میثاق تاکسی» است. با وجودی که دندانپزشکی خوانده ام دوست دارم از فوتبال و مدلینگ و البته همین کار تاکسی پول دربیاورم و چون یک جا بند نمی‌ شوم سخت است که در مطب منتظر مریض بنشینم. زندگی در فیلیپین خیلی آرام است و این کشور مردم مهربانی دارد. لیگ فیلیپین هم تازه راه افتاده و برای بهتر شدن خیلی جا دارد.

1031305

به گوام 6 تا زدیم
تیم گوام برطبق قوانین می‌ تواند از بازیکنان آمریکایی استفاده کند. آنها بازیکنان لس آنجلس گلگسی را به خدمت گرفته اند و به همین خاطر در گروه شما صدرنشین شدند. این تیم می‌ تواند برای شما دردسر ایجاد کند. ما همین چند ماه پیش به گوام 6 گل زدیم اما این تیم تغییر کرده و من خیلی تعجب نکردم که هر دو بازی اش را برده.

آقای کی‌روش سبک فوتبال ایران را عوض کرد
تیم فوتبال ایران به نسبت قبلا که من یادم می‌ آید، خیلی تاکتیکی تر بازی می‌ کند. البته در بازی ترکمنستان خوب نبودید ولی به نظر من بازی ترکمن ها به شما نمی‌ خورد. ما هم در بازی بحرین همین طور بودیم. با وجود اینکه بحرین تیم مشهورتری است اما ما با سرعتمان آنها را شکست دادیم و من می‌ توانستم هت تریک هم بکنم.

فالوئرهای ایرانی من
بعد از اینکه ورزش سه گزارش گلزنی من را در بازی بحرین کار کرد و مصاحبه من هم چاپ شد، به سرعت فالوئرهای من در اینستاگرام زیاد شدند و یک روزه 3 هزار فالوئر جدید گرفتم. البته فکر می‌ کنم ایرانی ها بیشتر به عکس های مدلینگ من لایک می‌ دهند. نکته دیگر هم این است که آنها واقعا طرفداراند.

دیدگاه‌ها