کد خبر : 1248368 | 03 تیر 1394 ساعت 11:44 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

متقاضی خرید ملوان کیست؟

جواد شهبازی یکی از متقاضیان در اختیار گرفتن 70 درصد سهام باشگاه ملوان با حضور در بندرانزلی و در نشستی با نمایندگان تعدادی از رسانه ها پاسخ داد.

متقاضی خرید ملوان کیست؟
شهبازی در گفت و گویی اختصاصی به خبرنگار "ورزش سه"، از برنامه هایش در صورت خرید 70 در صد سهام ملوان گفت.

اسپانسر تیم ملی بانوان و تیمهای ملی پایه هستم

بنده از سال 54 و از نونهالان در این فوتبال بوده ام. سابقه عضویت در تیمهای ملی نوجوانان و جوانان و دانشجویان را دارم و حتی روبروی ملوان هم بارها بازی کرده ام، ضمن اینکه دارای مدرک دکترای مدیریت ورزشی می باشم. در بخش اقتصادی هم دارای مدرک فوق لیسانس استخراج معدن هستم و25 سال است که در همین زمینه در داخل کشور در حال فعالیت هستم. معدن چادر ملو با اسم ما رقم خورد که حالا شهرت جهانی دارد. ضمن اینکه در دوره ای اسپانسر رده های پایه تیم ملی و در حال حاضر اسپانسر تیم بانوان می باشم.

صالح نیا هیچ پیشنهادی به من نداد

از من در مورد ربط حضورم در ملوان از طریق آقای صالح نیا می پرسید باید بگویم که من از سال 57 که با تیم نوجوانان به گیلان آمدم خدمت آقای صالح نیا ارادت دارم. ایشان با تجربه 50 ساله استاد فوتبال ایران هستند. منتهی ایشان هیچ پیشنهادی برای آمدن من نداشتند و من از طریق ایشان برای خرید سهام ملوان ورود نکردم. البته بعد از حضورم در انزلی برای عرض ارادت خدمت ایشان رسیدم که ایشان با بزرگواری فرمودند اگر بیایید و کمکی از دست ما بربیاید در خدمت تان خواهیم بود.

با برنامه ریزی 5 ساله به انزلی آمدم

انگیزه من از حضور در انزلی و ملوان این است که بتوانم به عنوان یک علاقمند به فوتبال به این قضیه ورود کردم. ملوان در استان از آستارا تا چابکسر طرفدار دارد. شهر انزلی هم چشمه استعداد بازیکن در فوتبال ایران است. متاسفانه مدتی است این چشمه در حال خشک شدن است. ضمن اینکه بنده عقیده دارم میتوان با یک برنامه 5 ساله مناسب ، با تعامل با مردم و یک مدیریت اقتصادی و ورزشی درست از برند ملوان هم برای فعالیت باشگاه ملوان و هم برای سوددهی اقتصادی استفاده کرد.

ملوان بدون بدهی 700 میلیون از سازمان لیگ طلب دارد

ملوان در حال حاضر دارای 8.5 میلیارد تومان بدهی و 5 میلیارد طلب از سازمان لیگ دارد شما از این مسئلا اطلاع داشتید. شهبازی پاسخ داد، ملوان فقط 700 میلیون از سازمان لیگ طلب دارد و قرار بوده مسوولین بعد از صاف شدن بدهی ها تیم را از آقای محجوب تحویل بگیرند؛ اما در صورتیکه این اتفاق نیفتد تحت شرایطی حاضر به تقبل بدهی ها خواهم بود. بنده به درخواست آقای محجوب ضمانت نامه ای به مبلغ دو میلیون و ششصد هزار دلار از یکی از بانکهای دبی - به دلیل بدهی که ملوان به بازیکنها و افراد خارج از باشگاه دارد که آماده کردم منتهی با استعلامی که از ثبت شرکتها کردیم به این نتیجه رسیدیم که ابتدا آقای محجوب باید تیم را به مسوولین شهر بازگردانند سپس ما اقدام کنیم.

دیدگاه‌ها