کد خبر : 1248903 | 06 تیر 1394 ساعت 12:53 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

منتظر امضای قرارداد نهایی واگذاری سهمیه فولاد نوین هستم

شفیع‌زاده: تا آخر هفته کادر فنی اعلام می‌شوند

شهرام شفیع زاده عنوان کرد بعد از توافقات اولیه مبنی بر خرید سهمیه لیگ برتری فولاد نوین، منتظر هستیم که پیش نویس قرارداد نهایی را امضا کنیم.

شفیع‌زاده: تا آخر هفته کادر فنی اعلام می‌شوند
شفیع زاده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بعد از صحبتهایی که آقای جهانداری با مسئولین باشگاه فولاد نوین داشت. ما موفق شدیم بر خلاف پیشنهاد اولیه که مبلغ 18 میلیارد بود با صرف هزینه کمتر یعنی با 10 میلیارد این باشگاه را بخریم.مذاکرات توسط آقای جهانداری و آقای سید شریف حسینی صورت گرفت که در حال حاضر هم منتظر هستیم که ظرف امروز یا فردا پیش نویس نهایی قرارداد برای امضا به دستم برسد.

او ادامه داد: همانطور که گفته بودم در دوره های گذشته با اینکه باشگاه استقلال اهواز خصوصی بود ولی مسوولین استان هیچ کمکی به ما نکردند. در این دوره سعی کردم پخته تر عمل کنیم و حمایت آنها را از پیش داشته باشیم.البته من از آنها حمایت مالی صحبت نمی کنم، چون فکر می کنم همه چیز مسائل مالی نیست. ولی باید حمایت معنوی مسوولین را داشته باشیم. در همین راستا هم تماسی با نایب رییس استان خوزستان داشتیم و به ما قول همکاری داده اند.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که ما در بخش خصوصی هستیم و از این لحاظ قابل مقایسه با هیچ باشگاه دیگری نیستیم. در سالهای گذشته ما در دو باشگاه خوزستانی استقلال و فولاد بازیکنان زیادی ساختیم، اما الان که من به استقلال اهواز نگاه می کنم. استقلال اهواز زیرساختهای لازم برای بخش خصوصی را ندارد. یک تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر باید خیالش از بابت یکسال زمین تمرین که حداقل امکانات است راحت باشد.

شفیع زاده در مورد مذاکره با مربیانی مثل فیروز کریمی، فرهاد کاظمی و رضا مهاجری، گفت: باید بگویم به هر حال یک تیم نیاز به مربی دارد ما هم با چند نفر صحبت کرده ایم. ولی ابتدا باید تکلیق قرارداد و واگذاری سهمیه مشخص شود تا ما بتوانیم کارد فنی را انتخاب کنیم. در مورد آقای قلعه نویی و بازگشت تونی می پرسید در این مورد هم باید بگویم من از ابتدا می دانستم که قلعه نویی به تبریز نمی رود. او قصد دارد فصل آینده را استراحت کند. اگر قرار بود او در لیگ برتر در تیمی غیر از استقلال کار کند قطعا به استقلال اهواز می آمد که هم حمایت ما را پشت خودش داشت. هم دستش برای کار باز بود. از همه مهمتر اینکه تماشاگران اهوازی او را دوست دارند.

او در پایان گفت: ما تا این لحظه با هیچ بازیکنی هم مذاکره نکرده ایم. به طور حتم تا پایان این هفته تکلیف امتیاز واگذاری و کادر فنی مشخص می شود و ما بعد از آن با نظر کادر فنی بازیکن جذب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها