کد خبر : 1249026 | 06 تیر 1394 ساعت 18:25 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با ال پائیس

کاوانی: بدترین روزهای عمرم را می گذرانم

ادینسون کاوانی روزهای تلخی را سپری می کند. او همراه اروگوئه از کوپا آمریکا کنار رفت و از سویی دیگر پدرش نیز در یک حادثه تصادف، باعث مرگ یک جوان 19 ساله شد.

کاوانی: بدترین روزهای عمرم را می گذرانم
به گزارش "ورزش سه"، خبر این اتفاق تلخ را یک روز قبل از برگزاری بازی با شیلی در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا به کاوانی دادند؛ با این حال او ترجیح داد تیم ملی کشورش را در آن بازی حساس تنها نگذارد؛ هرچند که او در نیمه دوم بازی از زمین مسابقه اخراج و از رختکن، مشاهده گر حذف تیم ملی کشورش شد.

پدر کاوانی بخاطر این حادثه در بازداشت به سر می برد. مهاجم پاری سن ژرمن و تیم ملی اروگوئه که در حال حاضر در مونته ویدئو و نزد خانواده اش به سر می برد، به ال پائیس گفت:" در لحظات بسیار سختی به سر می برم. در واقع حس وحشتناکی را تجربه می کنم و در بدترین روزهای عمرم قرار دارم.امیدوارم خوانواده ها بتوانند یکدیگر را ملاقت کرده و به طریقی انسانی این مشکل را حل کنند.
روزهای سخت و دشواری است و همه بخاطر این اتفاق غمگین و افسرده هستیم. این یک حادثه بود؛ یک اشتباه از جانب پدر من اما باید به طریقی به یک تفاهم و راه حل مناسب رسید. زندگی همین است.
می دانم که خانواده متوفی چه حال و روزی دارند. اوضاع خانواده من نیز به همان صورت است اما این پایان دنیا نیست و باید رو به جلو نگاه کرد."

دیدگاه‌ها