کد خبر : 1249122 | 07 تیر 1394 ساعت 11:57 | 47.5K بازدید | 32 دیدگاه

کارخانه: ایران بیش از یک مثلث ستاره دارد

سرمربی اسبق تیم ‌ملی والیبال ایران با تحسین عملکرد ملی‌پوشان گفت: ما بیش از یک مثلث ستاره در تیم خود داریم.

کارخانه: ایران بیش از یک مثلث ستاره دارد
مصطفی کارخانه اظها‌ر کرد: تیم ایران شرایط بسیار خوبی دارد، به اوج آمادگی رسیده و از تجارب و هماهنگی بسیار بالایی برخوردار است. واقعا عملکرد تیم ‌ملی والیبال ایران مقابل قدرت‌های جهان قابل پیش‌بینی نبود و تا این حد هماهنگ و خوب بازی کردن نشان می‌دهد که تک تک بازیکنان ایران از پتانسیل‌ بسیار بالایی برخوردار اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همه تیم‌های مطرح جهان به وجود یک مثلث طلایی از بازیکنان در ترکیب خود افتخار می‌کنند، اما من می گویم که تیم ‌ملی ایران بیش از یک مثلث طلایی در زمین دارد. علاوه بر پاسور هوشمند ما، محمد موسوی به عنوان یک ستاره در زمین می‌درخشد و عادل غلامی هم واقعا عالی بازی می‌کند. من به جرات می‌توانم بگویم که بهترین ترکیب سرعتی را در زمین داریم.

کارشناس والیبال خاطر‌ نشان کرد: علاوه بر این‌ها شهرام محمودی، میلاد عبادی پور و مجتبی میرزا جانپور آنقدر خوب بازی می‌کنند که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند و واقعا مهار آنها دشوار است.

کارخانه درباره نیمکت ذخیره‌های تیم ‌ملی ایران نیز گفت: تیم ما آنقدر خوب است که بازیکنانی همچون غفور یا قائمی ذخیره هستند. این دو در هر تیمی به عنوان بازیکن فیکس به میدان می‌روند، اما رقابت در بین بازیکنان تیم ‌ملی آنقدر بالاست که چنین چهره های شاخصی کمتر بازی می‌کنند.

وی با اشاره به صعود دو تیم از گروه B به مرحله فینال نیز، اضافه کرد: حساسیت بازی امروز با لهستان بسیار بالاست. لهستان می‌داند برای صعود باید بازی امروز (یکشنبه) را با برد پشت سر بگذارد. آمریکا با پیروزی بر روسیه وضعیت بهتری برای صعود دارد. ما باید بدانیم که در هفته‌ پایانی دور مقدماتی دو بازی سخت با روسیه خواهیم داشت، زیرا اگر چه روسها امیدی به صعود ندارند اما نمی‌خواهند بدون پیروزی لیگ جهانی را به پایان ببرند و از دسته یک مسابقات سقوط کنند. قطعا بازی بسیار سختی را مقابل لهستان شاهد خواهیم بود، ولی مطمئنم به پشتوانه هو‌اد‌ا‌ران حاضر در سالن 12 هزار نفری می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها