کد خبر : 1249196 | 07 تیر 1394 ساعت 16:42 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

آهی: همگی دوست داریم در ملوان بمانیم

باشگاه ملوان همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌ برد طبق شنیده ها قرار است سه شنبه وضعیت این باشگاه مشخص شود.

آهی: همگی دوست داریم در ملوان بمانیم
به گزارش "ورزش سه"، احمد آهی در همین رابطه گفت: گفته اند تا سه شنبه مالک ملوان مشخص می‌ شود، مالک که مشخص شود به طبع آن گزینه های مربیگری و بازیکنی هم مشخص می‌ شوند. خلاصه باشگاه نیز از بلاتکلیفی در می‌ آید، مهمترین مساله مشخص شدن مالک است که انشاالله هر چه زودتر این قضیه اتفاق بیافتد.

او در مورد استعفای محجوب و فیروز کریمی نظرش را اینگونه بیان کرد: من کاری به استعفای آقای محجوب ندارم. اما در ایران بحث خصوصی سازی اصلا حمایت نمی‌ شود مثلا آقای محجوب قول و قرارهای زیادی با ما گذاشته بودند ولی متاسفانه خیلی از آنها عملی نشد برای همین مدیران فراری می‌ شوند خود آقای محجوب در دو سالی که ملوان بود 4 دفعه گفت می‌ مانم و می‌ روم زیرا با او قرارداد خوبی بسته نشده بود و هیچ چیزی روی حساب و کتاب نبود. در مورد استعفای آقا فیروز باید بگویم که از آنجایی که آقای کریمی به خاطر آقای محجوب به ملوان آمده بود به خاطر همین با رفتن او از ملوان جدا شد.

این بازیکن در مورد اینکه حالا با این وضعیت بلاتکلیفی شرایط بازیکنانشان چطور می‌ شود گفت: بازیکنان جوانمان که با ملوان قرار دارند، اما چند نفری نیز قراردادشان تمام شده اما من به هر کس که صحبت می‌ کنم مثل محسن یوسفی، زارع، رافخایی و خود من اولویت همگی مان ملوان است و دوست داریم که وضعیت درست شود و بمانیم. پارسال هم تیم ما از لحاظ مهره بد نبود انشاالله که امسال هم مسوولین به فکر باشند. دو، سه بازیکن سرباز به تیم ما بیاید، عالی می‌ شود. البته خودمان هم دو بازیکن سرباز داریم مثل آرش افشین که مصدومیتش تمام شده و همچنین حسین ماهینی.

آهی در پایان افزود: من و چند نفر از بازیکنان ملوان خودمان تمرین می‌ کنم چون همه مان این نکته را به خوبی می‌ دانیم که تمرینات قبل از فصل مهمترین بخش فصل است بهتر است قبل از اینکه استارت کارهای تیمی را بزنیم، حداقل بدنمان در حالت صفر نباشد. بنابراین خودمان تمرینات را شروع کرده ایم تا انشاالله چند روز دیگر کنار تیم تمرین کنیم.

دیدگاه‌ها