کد خبر : 1249200 | 07 تیر 1394 ساعت 16:13 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

طی نظرسنجی صورت گرفته از جانب مارکا

شانس بارتومئو برای ریاست بارسلونا بیشتر شد

اگر ماه مارس، این خوان لاپورتا بود که شانس اول ریاست بارسلونا محسوب می شد، حالا همه معادلات به نفع بارتومئو تغییر یافته است.

شانس بارتومئو برای ریاست بارسلونا بیشتر شد
به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو دو سال پیش با استعفای ساندرو راسل، به ریاست باشگاه بارسلونا رسید. او طی این دو سال اخیر همراه با راسل،درگیر پرونده جنجالی جذب نیمار بوده و حتی ممکن است طی ماه های آینده، به اتهام تقلب مالیاتی، به زندان نیز محکوم شود اما کسب سه گانه توسط بارسلونا در فصل گذشته که مدیریت بحران عالی و نیز اتخاذ تصمیمات درست و منطقی بارتومئو، نقش موثری در آن داشتند، سبب شده تا او هم اکنون شانس اول رسیدن به ریاست بارسلونا برای 4 سال آینده باشد.

طی نظرسنجی صورت گرفته در مارکا، بارتومئو با 35.7 درصد، بالاتر از لاپورتا که 27.5 درصد آرا را کسب کرده، بیشترین شانس برای برگزیده شدن در انتخابات را در اختیار دارد.در واقع اگر همین امروز انتخابات برگزار شود بارتومئو با 8 درصد اختلاف برنده خواهد شد. بندیتو نیز با 2.5 درصد در جایگاه سوم این نظرسنجی قرار گرفت.
با این حال، مدت زمان 20 روزه تا انتخابات از یک سو و نیز مجهول بودن نظر 24.1 درصد رای دهندگان، می تواند معادلات را تا روز انتخابات اصلی برهم بزند.

دیدگاه‌ها