کد خبر : 1249268 | 08 تیر 1394 ساعت 00:12 | 50.5K بازدید | 5 دیدگاه

آنتیگا: برد قشنگی برابر ایران کسب کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از دومین دیدار تیم ملی این کشور برابر ایران گفت: برد قشنگی را برابر ایران کسب کردیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

آنتیگا: برد قشنگی برابر ایران کسب کردیم

به گزارش "ورزش سه" از مهر، استفان آنتیگا پس از دومین دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی گفت: خوشحالم که این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. این یکی از بهترین بازیهای تیم لهستان بود. خیلی برد قشنگی برای ما بود. ما حتما باید این بازی را می بردیم.

وی افزود: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و پشت خط زن دوم ما نمایش بسیار عالی داشت. او سال قبل هم با برزیل نمایش خوبی داشت. این پشت خط زن دوم ما در بازی اول خوب نبود اما در بازی دوم نمایش بهتری داشت. با این پیروزی ما هر بازی بهتر می شویم.

آنتیگا در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است در دیدار برابر آمریکا تیم حریف به خاطر قطعی شدن صعودش از بازیکنان غیر اصلی بازی کند گفت: فکر می کنم آمریکا صعود کرده است از این گروه. آنها خیلی خوب بازی می کنند و می خواهند پیروز شوند. الان همه تیم ها خسته هستند. ما باید تمام انرژی مان را بگذاریم تا بازی بعدی را ببریم. ما انگیزه بسیار بالایی داریم که بازی با آمریکا را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی لهستان در مورد واگذار کردن گیم اول از سوی تیم این تیم گفت: در گیم اول ایران نمایش خوبی داشت. ضمن اینکه برخی بازیکنان ما هم در گیم اول نمایش خوبی نداشت.

دیدگاه‌ها