کد خبر : 1249279 | 08 تیر 1394 ساعت 01:07 | 49.1K بازدید | 28 دیدگاه

داورزنی: با یک باخت آسمان به زمین نیامده

رئیس فدراسیون والیبال گفت: با یک باخت آسمان به زمین نیامده و حتی اگر به روسیه هم ببازیم چیزی از ارزش های ملی پوشان کم نمی‌شود.

داورزنی: با یک باخت آسمان به زمین نیامده
به گزارش "ورزش سه" از فارس، محمدرضا داورزنی پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان اظهار داشت: زیبایی‌های ورزش به همین برد و باخت‌هاست. همه ما دوست داریم که ایران همیشه پیروز باشد اما تیمی که روبروی ایران قرار داشت قهرمان جهان بود و آمد که از حیثت خود دفاع کند. بچه‌های ما امشب زحمت زیادی کشیدند اما لهستانی‌ها بهتر کار کردند. آنها با تجربه‌تر بودند و به قول ورزشی‌ها امشب، شب‌شان بود.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ایم که لیگ جهانی برای ما هدف نیست بلکه مسیر است. نتایج لیگ جهانی باعث رشد و پختگی تیم می‌شود و برای آینده مفید خواهد بود چون هدف ما حضور در المپیک است. همچنان باید با این تیم‌ها بجنگیم البته هنوز چیزی قطعی نیست و نمی‌توان گفت هفته آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: آمریکا با لهستان بازی دارد و ما هم به مصاف روسیه می‌رویم. هر نتیجه‌ای که حادث شود چیزی از ارزش‌های بازیکنان ایران کم نمی‌کند. بازیکمان ایران واقعا زحمت کشیدند و کار بزرگی انحام دادند امشب فکر می‌کنم بازیکنان ترس از باخت داشتند و همین موضوع کارشان را سخت کرد و نتوانستند عملکرد صددرصدی خود را داشته باشند. در طرف مقابل هم لهستانی‌ها ایران را آنالیز کرده بودند و در تمام پست‌ها عالی بودند.

داورزنی تصریح کرد: بازیکنان ایران بدون توجه به نتیجه دیدار لهستان و آمریکا کار خودشان را انجام می‌دهند و امیدوارم که بتوانیم صعود کنیم. حتی اگر به روسیه هم ببازیم چیزی از ارزش‌های ملی‌پوشان کم نمی‌شود. چیزی که اتفاق افتاده است رشد والیبال ایران است. نکته دیگر فهم و شعور مردم است که پس از شکست هم بازیکنان را تشویق می‌کنند. در 4 بازی که در تهران برگزار شد بیش از 15 هزار تماشاگر به سالن آزادی آمدند. نه کسی فحاشی کرد و نه کسی رفتار ناشایستی انجام داد بلکه همه با شور و هیجان از تیم ایران حمایت کردند.

وی افزود: مردم به خوبی می‌دانند که ایران هفته آینده 2 بازی حساس و نیاز به حمایت دارد. با یک شکست آسمان به زمین نیامده است. در گروه مقابل 4 تیم حضور دارند که به غیر از استرالیا صعود بقیه به مرحله نهایی قطعی بود و اصلا هیجان گروه ایران در آنجا وجود نداشت. امیدواریم در مسیری که قرار داریم تجربه‌مان بیشتر شود تا بتوانیم در مسابقات پیشرو عملکرد خوبی داشته باشیم. همه تیم‌های بزرگ یک روز می‌برند یک روز می‌بازند. خوشبختانه مردم ایران هم فرهنگ باخت را پیدا کرده‌اند که باید از آنها بازیکنان و کادرفنی هم تشکر کنم.

داورزنی تاکید کرد: امیدوارم در بازی روز جمعه مقابل روسیه هم مردم از تیم حمایت کنند و بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

دیدگاه‌ها