کد خبر : 1249286 | 08 تیر 1394 ساعت 14:06 | 214.2K بازدید | 50 دیدگاه

امید ها به حداقل رسید

فقط با معجزه صعود می کنیم

با شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان حالا باید منتظر اما و اگرهایی باشیم که احتمالش بسیار کم است.

فقط با معجزه صعود می کنیم
به گزارش "ورزش سه"، شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان تمام رویاهای صعود را کمرنگ کرد و خوشبین ترین هواداران والیبال هم شانسی برای صعود به دور نهایی را برای ایران قائل نیستند مگر اینکه اتفاقاتی دور از ذهن رخ دهد.

1031777

شرایط کنونی
در حال حاضر ایران با ٥ برد در رده سوم جدول گروه B ایستاده است و لهستان با ٧ و آمریکا با ٨ برد در رده های بالایی قرار دارند. ٢ بازی برای هر تیم در دور مقدماتی لیگ جهانی باقی مانده است که اتفاقات متفاوتی می تواند در هر یک رخ بدهد اما موضوع این است که شانس دو تیم بالای جدولی برای راهیابی به ریو بیشتر است.

1031788

بهترین اتفاق
در حال حاضر ایران و لهستان اختلافی ٢ بردی و ٥ امتیازی با یکدیگر دارند که رسیدن به آن راهی مشخص دارد به طوریکه روسیه در دو بازی آینده ٦ امتیاز را تقدیم ایران کند و در لهستان کشور میزبان حتی یک امتیاز هم نتواند بگیرد که در این صورت ایران با ٧ برد با تیم دوم برابر می شود اما با یک امتیاز بشتر صعود خواهد کرد.

1031772

بدترین اتفاق
تقریبا می توان گفت در حال حاضر اتفاقی که رخ داده است بدترین شرایطی بود که می شد برای صعود رخ دهد. احتمالات برای رسیدن ایران به لهستان وجود دارد اما کافی است آمریکا در یکی از بازی ها مقابل لهستان نتیجه را واگذار کند، در آن صورت این تیم با ٨ برد دست نیافتنی خواهد شد و به همراه آمریکا راهی ریو می شوند.

1031445

پیچیده ترین اتفاق
هم اکنون ایران ٥ برد و ١٥ امتیاز دارد و باید لهستان ٧ برد و ٢٠ امتیازی را بگیرد. اگر در بازی های هفته آینده ایران بتواند ٦ امتیاز از روسیه بگیرد، ٢ برد مورد نیاز را جبران می کند و به شرایط کنونی لهستان می رسد اما کار جایی به مشکل برمی خورد که لهستان یکی از بازی ها را با نتیجه ٣ بر ٢ واگذار کند و یک امتیاز کسب به دست بیاورد. در آن صورت هر دو تیم ٢١ امتیاز و ٧ برد می شوند که معدل امتیازات در آن شرایط تیم صعود کننده را مشخص می کند. در حال حاضر لهستان شرایط معدلی بهتری نسبت به ایران دارد اما اگر شاگردان کواچ دو پیروزی کسب کنند و لهستانی ها دو بازی را واگذار کنند در آن صورت این معدل هم تغییراتی خواهد کرد اما این تغییرات چه خواهد شد مشخص نیست. اما و اگر ها به اوج خودش رسیده است و در پایان این هفته اتفاقات زیادی روشن می‌شود.

دیدگاه‌ها