کد خبر : 1249288 | 08 تیر 1394 ساعت 08:38 | 167.8K بازدید | 58 دیدگاه

ما انتظار داریم کاپیتان (عکس)

سعید معروف در طول بازی دوم مقابل لهستان نشانی از کاپیتان همیشه متین را نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، با شکست ایران مقابل لهستان نه لیک جهانی و نه والیبال برای ایرانی ها تمام نشد و همچنان مردم والیبال و والیبالیست ها را دوست دارند و تلاش این بچه ها جایی برای بهانه تراشی باقی نگذاشته است اما اتفاقاتی در بازی دوم مقابل لهستان رخ داد که واقعیت های والیبال ایران بود.

1031790

1031798

اول اینکه لهستان عقبه ای طولانی در سطح اول والیبال جهان دارد و اگر در مسابقه ای این تیم تمام توانش را بگذارد و ایران هم همان ایده آل باشد قطعا لهستان برنده بازی می شود چرا که قدرت این دو تیم در شرایط واقع بینانه یکسان نیست و مردان کواچ در بازی که به شکست منجر شد نمایشی در حد فاجعه نشان ندادند بلکه این لهستانی ها بودند که در فرم ایده آل قرار داشتند و باید مثل همیشه والیبالیست ها را دوست داشت.

1031789

در بین تمام این اتفاقات نباید از نقش معروف در تیم ملی گذشت، مهره ای که هر وقت رو فرم بود والیبال ایران به برد می افتاد و به تنهایی وزنه ای بود اما در چند بازی اخیر آن معروف همیشگی نبود و نمی توان از یک بازیکن توقع همیشه خوب بودن را داشت اما واقعیت این است که کاپیتان چند بازی است که کار را عصبی دنبال می کند و به جای آرامش بخشیدن به تیم سر بازیکنان داد و فریاد می کند، معروفی که در متانت زبانزد بود. اگر معروف تیم را به بازی برنگرداند هیچ کس توانایی این کار را ندارد و این اتفاق رخ نداد و شاید اگر او همان کاپیتان همیشگی بود این شکست با شدن کمتری اتفاق می افتاد. انتظارات از معروف بسیار بالاست و همچنین توقعی از معروف، پاسور زنیت کازان، برنده کاپ قهرمانی اروپا و روسیه بی جا نیست.

1031792

دیدگاه‌ها