کد خبر : 1249311 | 08 تیر 1394 ساعت 11:22 | 42.7K بازدید | 3 دیدگاه

احمدی: توافق کنم در تمرین شرکت می‌کنم

د‌ر‌وازه‌بان سپاهان می‌گوید اگر در جلسه امروز (دوشنبه) با خلیلیان به توافق برسد بعد از ظهر در تمرینات تیم حاضر خواهد شد.

احمدی: توافق کنم در تمرین شرکت می‌کنم
رحمان احمدی درباره احتمال حضورش در تیم فصل آینده سپاهان، اظها‌ر کرد: بعد از تماس مسئولان سپاهان از دو روز گذشته در اصفهان هستم و به صورت تلفنی با برخی از اعضای باشگاه صحبت کردم. امروز (دوشنبه) برای انجام صحبت‌های نهایی به باشگاه می‌روم و اگر به توافق رسیدیم بعد از ظهر در تمرینات شرکت می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا با حسین فرکی صحبت کرده؟ گفت: هنوز با فرکی صحبتی نداشته‌ام. امروز با خلیلیان جلسه دارم و امیدوارم که جلسه به خوبی پیش برود تا به توافقات نهایی دست یابیم، چرا که اولویتم سپاهان است و با این تیم سه بار قهرمان لیگ برتر شده‌ام.

د‌ر‌وازه‌بان سپاهان درباره مطالبات بازیکنان این تیم از فصل گذشته، خاطر‌ نشان کرد: مثل همه بازیکنان از باشگاه طلب دارم. حدود دو یا سه ماه از حقوق بازیکنان عقب افتاده است، اما به زودی پرداخت می‌شود. امیدوارم که هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشکلات بازیکنان را برطرف کنند تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در تمرینات حاضر شوند.

وی خاطر‌ نشان کرد: بعد از اتمام لیگ از چند تیم مختلف پیشنهاد داشته‌ام، اما برخلاف اظهار نظر برخی‌ها هیچ پیشنهادی از سوی سایپا ارائه نشده است. عدم پاسخ دادن به این پیشنهادات به خاطر علاقه‌ام به سپاهان بود.

احمدی در پاسخ به این سوال که احتمال توافق با سپاهان چقدر است؟ تاکید کرد: با سپاهان مشکلی ندارم و فکر هم نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. حضور در سپاهان افتخار بزرگی برای من است و احتمالا در تمرین بعد از ظهر تیم شرکت خواهم کرد.

د‌ر‌وازه‌بان سپاهان در پاسخ به این سوال که در این جلسه درباره مسائل مالی و حضور شهاب گردان در تیم صحبت خواهند کرد؟ اظها‌ر کرد: دو سال با شهاب در یک تیم بوده‌ایم و صحبتی درباره د‌ر‌وازه‌بانی نداریم. در این دو سال هیچ گاه به حضور یکدیگر اعتراض نکرده‌ایم، چرا که با هم رفیق هستیم و در کنار هم رقابت می‌کنیم. مهم موفقیت سپاهان است. درباره مسائل مالی هم بحث چندانی نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها