کد خبر : 1249403 | 08 تیر 1394 ساعت 16:45 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

آل اسحاق:پارسال هم 7 بازیکن از تیم رفتند

آخر هفته تیم نهایی نفت را اعلام می کنیم

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران می گوید تا آخر هفته، اسامی بازیکنان تیم کامل نفت تهران را اعلام خواهیم کرد.

آخر هفته تیم نهایی نفت را اعلام می کنیم
به گزارش "ورزش سه"، حسین آل اسحاق، در رابطه با وضعیت یارگیری این تیم گفت: در آخر هفته به طور کامل اعلام می کنیم با چه بازیکنانی به توافق رسیده اینم و اسامی بازیکنان تیم مورد نظر منصوریان را همه می بینند.

وی در رابطه با بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذاری از تیم ملا جدا شدند و اما بهرحال قراردادی نداشتند و ما هم به زور نمی توانستیم آنها را در تیم نگه داریم، آن بازیکنان می توانستند با جاهای دیگر مذاکره کنند و به تیم های دیگر بروند که همین اتفاق هم افتاد. البته قبل از جدایی شان با ما هم مذاکره کرده بودند اما به توافق نرسیده بودند و اولویت را روی تیم های دیگر گذاشتند.

او ادامه داد: بهرحال باشگاه نفت منابع محدودی دارد که باید طبق برنامه به آن پرداخت. البته همانطور که می دانید پارسال هم 7 بازیکن از نفرات اصلی تیم از تیم رفتند، اما چون بازیکنان جانشینی خوبی را روی نیمکت داشتیم و از آنها استفاده کردیم و تیم هم نتیجه گرفت.

آل اسحاق در پایان راجع به وضعیت علی رضا بیرانود گفت: نه تنها بیرانوند بلکه هربازیکن دیگری که با این باشگاه همکاری می کند باید بداند که یک حرفه ای هاست و به قراردادی که دارند باید پایبند باشند.

وی در پایان گفت: بهرحال سه راه پیش روی بازیکنانی است که قرارداد دارند، یا اینکه قانون بیاید توافق را خدشه دار کند، یا باشگاهی که خواستار بازیکن است باید با ما مذاکره کند و به نتیجه ای برسد، راه سوم هم این است که بازیکن تا پایان قراردادش به کارش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها