کد خبر : 1249406 | 08 تیر 1394 ساعت 16:55 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

از اتفاقات صبا بی‌خبر هستم

آچیله: نمی‌دانم چرا در لیست تارتار نیستم

مهاجم کامرونی صبای قم می‌گوید مهدی تارتار او را در لیست مازاد خود قرار داده است.

آچیله: نمی‌دانم چرا در لیست تارتار نیستم
آمبونو آچیله در خصوص وضعیتش به "ورزش سه" گفت: در حال حاضر مشغول تمرینات انفرادی هستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در صبا می‌گذرد. دو فصل دیگر با صبا قرارداد دارم ولی شنیدم اگر تارتار فصل آینده سرمربی صبا باشد در لیست او نیستم که دلیلش را هم نمی‌دانم.

او ادامه داد: نیم فصل اول دو گل برای صبا زدم که 4 امتیاز داشت. زمانی که مرفاوی سرمربی بود بسیاری از بازی‌ها به میدان رفتم اما بعد از اینکه چند هفته ابتدایی دور برگشت را به دلیل مصدومیت از دست دادم فقط سه بازی در ترکیب قرار گرفتم. صبا مشکل گلزنی داشت ولی خیلی کم از من استفاده کردند.

آچیله در مورد شرایط فصل گذشته تیمش گفت: تیم ما یکدست بود و بازیکنان با هم دوست بودند. در تیم پول نبود و به این خاطر همه اذیت می‌شدند.

مهاجم صبا اظهار کرد: در لیست تارتار نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در صبا می‌گذرد ولی الان که گفتید تمرینات شروع نشده تعجب کردم. بیش از پنجاه درصد قراردادم از صبا را طلب دارم و امیدوارم هرچه زودتر پولم را بدهند.

او پیرامون وضعیت تیم فصل آینده‌اش گفت: در حال حاضر بازیکن صبا هستم و امکان دارد سرمربی جدید بیاید من را بخواهد. اگر این اتفاق نیافتد با باشگاه صحبت می‌کنم و بعد تصمیم می‌گیرم در ایران یا یک تیم خارجی بازی کنم.

دیدگاه‌ها