کد خبر : 1249418 | 08 تیر 1394 ساعت 17:45 | 130.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا با او قرارداد 3 ساله نبستند؟

جدایی طارمی؛ حاصل اشتباه رحیمی

مهدی طارمی مهاجم بوشهری قرمزپوشان که در نیم فصل دوم گذشته پای ثابت همه امور خیریه بود، امروز به دلایل مالی، نامه خداحافظی خود را به طاهری داد.

جدایی طارمی؛ حاصل اشتباه رحیمی
به گزارش "ورزش سه"، طارمی که سال گذشته از لیگ دسته اول به پرسپولیس آمده در حالی که تنها 150 میلیون تومان با پرسپولیس قرارداد داشته امسال در آستانه ثبت یک قرارداد میلیاردی در کشور قطر است. در مورد او نکته جالب این است که امکان نداشت بدون حضور در پرسپولیس به چنین موفقیتی برسد، اگرچه خود طارمی هم بازیکن قابل و فوق العاده ای است.

نکته مهم در موضوع طارمی جای خالی پرسپولیس در استفاده بیشتر از فضایی است که برای رشد در اختیار طارمی قرار داده. طارمی یک سال در پرسپولیس به شهرت رسیده و حالا با قیمت صفر قرمزها را با شرایط نه چندان خوشایندشان تنها می‌ گذارد. در حالی که حداقل پرسپولیس باید از انتقال او به قطر سهم کوچکی ببرد.

آنچه در این میان باعث تاسف است سوءمدیریت در عقد قرارداد با این بازیکن ملی‌پوش است. پرسپولیس اگر به طارمی اعتقاد داشت باید قرارداد بلندمدتی با وی امضا می‌ کرد نه اینکه طارمی بتواند ظرف یک سال از پرسپولیس جدا شود و به سادگی با بند عدم توافق مالی به قطر برود. مسوولیت این موضوع بدون شک به گردن علیرضا رحیمی مدیرعامل قبلی پرسپولیس است و البته برعهده کسانی که ریشه ثبات را در پرسپولیس خشکانده اند.

پرسپولیس با طارمی قرارداد دو ساله اما مشروط امضا کرده بوده و طارمی با استفاده از بندهای قرارداد توانسته از جمع قرمزپوشان جدا شود.

دیدگاه‌ها