کد خبر : 1249422 | 08 تیر 1394 ساعت 17:55 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ چیز صبا معلوم نیست!

ظاهرا باشگاه صبای قم عزم خود را برای سقوط به لیگ دسته اول جزم کرده است تا به جرگه تیم‌های انتقالی از تهران بپیوندد.

هیچ چیز صبا معلوم نیست!
به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع لیگ چهاردهم قرار بود باشگاه صبا خصوصی شود چرا که استاندار وقت قم در آن مقطع به صراحت اعلام کرد هیچ کمکی به این تیم نخواهد داشت. بعد از آن و طی صحبت‌هایی که مدیر عامل باشگاه صبا با مدیران استانی انجام داد توانست مبلغی را از آنها بگیرد تا مشکلات مالی تیمش را تاحدودی برطرف کند.

در طول فصل مشکلات مالی صبا آنقدر زیاد شد که هیئت مدیره این باشگاه جلسه‌ای را لاریجانی رئیس و نماینده قم در مجلس برگزار کرد که بازیکنان نیز در آن حضور داشتند و بی‌پولی‌های تیمشان را به او گفتند که لاریجانی نیز قول مساعد داد آنها را در فصل جدید کمک کند.

اما در پایان فصل مشکلات صبا چند برابر شد و وقتی مسئولان این باشگاه قصد داشتند 80 درصد سهام را به بخش خصوصی واگذار کنند و مابقی را در اختیار شهرداری قم قرار دهند، این شهر بدون شهردار شد و وضعیتش نامشخص. بعد از آنکه شهردار قم بعد از چندین ماه مشخص شد، صبایی‌ها رایزنی‌های خود را آغاز کردند اما باز هم اتفاقات عجیب برای صبا تکرار شد. این بار استاندار قم که رئیس هیئت موسس صبا نیز بود استعفا کرد تا تیم قم در آستانه لیگ برتر وضعیت بدی داشته باشد. پس از آن معاون سیاسی امنیتی استاندار قم که بیشترین حمایت را در یکسال اخیر از صبا داشت و جهان‌بینی مدیر عامل باشگاه صبا مشکلات تیمش را از طریق او به مسئولان استانی می‌رساند نیز از سمتش استعفا کرد تا مشکلات از همه طرف برای صبا ببارد!

اکنون مسئولان صبا که وعده امروز و فردا را برای خصوصی سازی می‌دهند و چشم انتظار سیروس محجوب می‌باشند، نمی‌دانند در فصل نقل و انتقالات که 10 بازیکن اصلیشان قراردادشان تمام شده و در صورت بهتر نشدن تمام آنها جدا می‌شوند چه کاری انجام دهند.

اگر صبا خصوصی شود امکان اینکه شاهد تغییراتی در کادر فنی باشیم وجود دارد ولی در غیر اینصورت مشخص نخواهد بود تارتار با دست خالی چگونه می‌خواهد تمرینات را آغاز و بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

در صورتی که شرایط باشگاه صبا مثل سال گذشته باشد امکان جدایی بازیکنان این تیم که هیچکدام تمدید قرارداد نکردند وجود دارد و با این وجود می‌توانیم سقوط صبا از لیگ برتر را از همین حالا انتظار بکشیم.

دیدگاه‌ها