کد خبر : 1249425 | 08 تیر 1394 ساعت 18:16 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه جدید لاپورتا به بارتومئو و راسل

لاپورتا : نحوه جذب نیمار مشکوک است

خوان لاپورتا این روزها در ستاد انتخاباتی خود حضور فعال دارد و به مصاحبه و سخنرانی های متعدد مشغول است.

لاپورتا : نحوه جذب نیمار مشکوک است
به گزارش "ورزش سه"، لاپورتا که بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، یک بار دیگر خود را کاندید ریاست این باشگاه کرده و رقیبی جدی چون بارتومئو(رئیس بارسا در دو سال اخیر) را پیش روی خود می بیند.

لاپورتا که خود یک وکیل است، امروز در مصاحبه با خبرنگاران در مورد مشکلات قضایی بارسلونا بخاطر پرونده جذب نیمار گفت:" به عقیده من، باند راسل و بارتومئو در انتقال نیمار از سانتوس شفاف سازی نکرده و مجبور به پرداخت مبالغ بیشتری شده اند. شیوه جذب نیمار از نظر من هم مشکوک است."

لاپورتا سپس به انتقاد از هیئت مدیره فعلی بارسا پرداخت و گفت:" بازهم تکرار می کنم که بارتومئو و تیمش بخاطر اشتباهاتشان، بارسا را دچار مشکلاتی مثل محرومیت از خرید بازیکن کرده اند و این تحرکات در بازار نقل و انتقالات و فروش بازیکنی مثل دلوفئو و مذاکره با یوونتوس برای جذب پوگبا، اقدامات درستی نیستند. اگر بارتومئو در انتخابات برنده نشود، این تصمیمات هیئت مدیره روی تیم بعدی تاثیرات منفی خواهد گذاشت."
لاپورتا در مورد پوگبا نیز گفت:" فکر می کنم کلید جذب پوگبا در دست مدیر برنامه هایش باشد. با مینو رایولا ارتباط خوبی دارم و اگر برنده شوم، با او و یوونتوس بر سر پوگبا وارد مذاکره خواهم شد."

دیدگاه‌ها