کد خبر : 1249442 | 08 تیر 1394 ساعت 19:23 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

بختیار؛معمای نقل و انتقالات

رحمانی به تراکتور می رود؟

بختیار رحمانی که یکروز خبر لز درست شدم کارت پایان خدمت و مشکل سربازی اش می دهند و‌ روز دیگر می گویند او سربازی تراکتورسازی است تبدیل به علامت سوال و‌معمای فصل نقل و‌انتقالات شده است.

رحمانی به تراکتور می رود؟
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که خبر از توافق رحمانی با تراکتورسازی می دهند این بازیکن هنوز تصمیمی نگرفته و مقصد نهایی اش را گرفته و تیم جدیدش را مشخص نکرده است.

این بازیکن که پس از هفت سال حضور در فولاد چند روز پیش خداحافظی اش را از این تیم اعلام کرد و با این حرکتش مورد توجه فوتبالی ها قرار گرفت و خیلی ها منتظر هستند ببیند تیم بعدی کاپیتان سابق سرخ پوشان چه تیمیست،جدی ترین گزینه ای که در حال حاضر به دنبال اوست برانکو ایوانکوویچ است و بنابراین او در لیست پرسپولیسی ها قرار دارد.

اما مساله ای که در ذهن همه تبدیل به علامت سوال شده این است که بعد از گذشت 5 ماه مسوولان اعلام کرده اند که کد سربازی بختیار رحمانی برای تیم تراکتور سازی خورد بود ولی بختیار رحمانی در چند ماهه گذشته به دنبال اثبات حقانیت خودش بود و دنبال پرونده اش است که بتواند به حقش برسد و بعد از این همه مشکلاتی که براش پیش آمده بتواند برگرد و کارش را ادامه دهد حتی خود این بازیکن هم نمی داند که در حال حاضر باید به سربازی برود یا می تواند مثل بقیه بازیکنان به پیشنهادات دیگرش فکر کند و فعلا منتظر جواب قطعی در رابطه با موضوع سربازیش است.

بختیار رحمانی که همچنان منتظر است خبر جدیدی در مورد کارتش به دستش برسد فعلا به پیشنهاد هیچ تیمی جواب واضحی نداده است.

دیدگاه‌ها