کد خبر : 1249444 | 08 تیر 1394 ساعت 19:24 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

میناوند: چرا بزرگان پرسپولیس سکوت کرده‌اند

ملی پوش سابق تیم پرسپولیس، در راستای صحبت های اخیرش، باز هم از شرایط این تیم ابراز نگرانی کرد.

میناوند: چرا بزرگان پرسپولیس سکوت کرده‌اند
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند که در روزهای اخیر بارها در صفحه اجتماعی خود و با صحبت هایش در رسانه ها از وضعیت تیم اظهار نگرانی کرده بود در رابطه با شرایط این روزهای پرسپولیس گفت:

فکر می کنم توطئه ای در راه است

من فکر می کنم توطئه ای در تیم در حال اتفاق افتادن است، فهمیدن این موضوع کار سختی نبود که خیلی ها نمی خواهند برانکو در این تیم کار کند بنابراین شاید با این مدل بستن تیم می خواهند کاری کنند تا او نتیجه نگیرد و زمین بخورد که در این صورت پرسپولیس هم در لیگ پانزدهم زمین می خورد.

آقای برانکو! تو حرفه ای هستی چرا چیزی نمی گویی!؟

سال ها حضور برانکو در فوتبال ما نشان داده که وی چقدر مربی حرفه ای است، البته او کاملا حق دارد که بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کند اما کدام بازیکنان را از لیست وی فعلا گرفته اند که ما خبر نداریم؟ صحبت من همین جاست که آقای برانکو اگر تو مربی این تیم شده ای مردم از تو انتظار دارند و بعد از عدم نتیجه گیری یقینا توضیح می خواهند، پس نمی توانی الان سکوت کنی و آن موقع بگویی بازیکنان مورد نیازم را نگرفته بودند. آن موفع دیگر برای مردم قابل قبول نیست.

تعجب من از سکوت عجیب بزرگان پرسپولیس است

به نظر من حرف ها تکراری شده است، حداقل خود من بارها و بارها در این مورد در چند ماه اخیر اظهار نگرانی شدید کردم اما اتفاق خاصی نیفتاده و گویا نباید هم بیفتد. فقط من از چیزی به شدت تعجب می کنم، یکسری آدم های بزرگ در این تیم بودند که نمی دانم چرا در این روزهای حیاتی حرفی نمی زنند. من امیدوارم که بزرگان پرسپولیس لب بگشایند و حرف بزنند و اگر لازم باشد هم انتقاد کنند، مردم نمی خواهند بی خیالی خیلی از بزرگان پرسپولیس را در این روزها ببینند.

از فوتبالی های هیات مدیره انتظار داریم

انتظار مردم از فوتبالی های حاضر در هیات مدیره بالاست، افراد حاضر در هیات مدیره اتفاقا از فرهیخته های فوتبالی هستند نمی دانم چرا عملکرد مثبتی از خود نشان نمی دهند، می خواهیم بگوییم آقای کاشانی، ما داریم با یکدیگر منطقی صحبت می کنیم، بگویید خروجی پرسپولیس در این چند سال چه بوده است؟ آقای عبدی شما سال های سال کاپیتان من بودی و می دانی چقدر برای من قابل احترام هستی اما این روزها کجایی که بخواهی که بخواهی به مردم توضیح بدهی؟

چرا از اظهار تمایل سیدجلال و انصاریفرد استفاده نمی شود؟

البته این حق هر مربی است که بخواهد بازیکنانش را برحسب تفکرات خود بگیرد اما در حال حاضر کسی هست که بگوید سیدجلال و کریم انصاریفرد مورد نظر برانکو نیستند؟ آن از سال گذشته که بازیکنی مانند سیدجلال را از تیم فراری دادند و این هم از امسال که با وجود اظهار تمایل خود هیچ اتفاقی در تیم نمی افتد، بازهم می گویم این حق برانکو است که بازیکنی را به تیم بیاورد که بخواهد اما چون در این مورد هیچ اظهار نظری نکرده است نمی توان گفت که برانکو او را نمی خواهد، شاید عده ای نمی خواهند این تیم امسال قوی بسته شود.

ته دل بازیکنان خالی می شود

باید به بازیکنان هم حق داد، خیلی از بازیکنان می بینند که پیشنهادهای خوبی دارند و از طرفی تیم هم محکم بسته نمی شود بنابراین می ترسند و ترجیح می دهند تیم را ترک کنند، شاید بتوان به آنها هم حق داد، وقتی در تیم هرج و مرج به وجود می آید بازیکن حق دارد بترسد.

معتقدم تجمع فایده ای ندارد

من هنوز هم معتقدم که تجمع فایده ای ندارد، در حال حاضر و با توجه به شرایطی که از نظر تکنولوژی بر جامعه حاکم است مگر می شود وزیر و یا رئیس جمهور محترم از وضعیت این تیم ها و یا نارضایتی مردم آگاه نباشند؟ به هرحال همه چیز خوب دیده می شود و تجمع کردن فقط دشمن شادکن است، کمااینکه دیدیم تجمع هم فایده ای نداشت.

نمی دانم چرا قراردادها رسانه ای می شود

پرسپولیس تاکنون فقط دو بازیکن گرفته است و هم رضاییان و هم کامیابی نیا بازیکنان خوبی هستند که به درد تیم می خورند، امیدوارم بازیکنان کارآمد تیم حفظ شوند و بازیکنان دیگر هم جذب شوند، نکته ای که در کوران نقل و انتقلات به چشم می آید این است که تمام مفاد و بندهای قرارداد رسانه ای می شود، این اتفاق اصلا حرفه ای و در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد، چرا که هر قراردادی شرایط ویژه ای دارد که مردم کامل در جریانش قرار نمی گیرند و این نصفه و نیمه رسانه ای شدنش فقط باعث تحت فشار قرار گرفتن بازیکن می شود.

دیدگاه‌ها