کد خبر : 1249448 | 08 تیر 1394 ساعت 19:37 | 78.7K بازدید | 0 دیدگاه

منوچهری: ضعیف‎ترین بازیکن ما را لیگ یکی کرد

مهمترین خبری که در چند وقت اخیر به دست رسیده سقوط تیم لیگ‌برتری راه‌آهن به دسته یک بود که امروز به طور قطعی اعلام شد. بازیکنان این تیم که همگی بابت شنیدن این خبر شوکه شده اند، نمی‌ دانند حرف ها و اعتراض هایشان را پیش چه مقام و مسوولی ببرند.

منوچهری: ضعیف‎ترین بازیکن ما را لیگ یکی کرد
به گزارش "ورزش سه"، امین منوچهری که فصل پیش به تیم راه‌آهن تهران پیوست اکنون بابت رأی ای که اعلام شده و سقوط راه‌آهن به دسته اول به شدت ناراحت است. او در این باره می‌ گوید: باید یک تشکر بلند و بالا از سازمان لیگ‌برتر و آقای تاج بکنم. خیلی از ما بازیکنان راه‌آهن می‌ توانستیم نیم فصل اول جدا شویم و به پیشنهادهای دیگرمان پاسخ مثبت بدهیم و هم از لحاظ مالی و هم فنی سود کنیم. اما متاسفانه با حکمی که باشگاه داد نتوانستیم جدا شویم اما متاسفانه همیشه تلاش کردن و سالم بودن جواب نمی‌ دهد. من از آقای تاج یک سوال دارم چه کسی باید حق بازیکنان راه‌آهن را بدهد؟ دست ما به کجا بند است؟ مایی که بدون وجود دریافتی توانستیم تیم را نگه داریم.

او در همین باره ادامه داد: ضعیف ترین بازیکن خارجی لیگ‌برتر باعث شد 3 بازی آخر ما 3 بر صفر تمام شود. جا دارد از مدیربرنامه این بازیکن که هیچ چیز از فوتبال نمی‌ فهمد، تشکر کنم که باعث شد یک تیم نابود شود. چرا مدیربرنامه ای که تا حالا فوتبال را از نزدیک نگاه نکرده و قانون را نمی‌ داند باید زحمات تمام بازیکنان ، جوانمردی و معرفتشان را نابود کنند.

دیدگاه‌ها