کد خبر : 1249449 | 08 تیر 1394 ساعت 19:45 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

مخالف کم کاری بازیکنان هستم

مظلومی: تیم من احتیاج به بنر ندارد

سرمربی تیم استقلال می گوید متهم کردن بازیکنان این تیم به کم فروشی، از اعتقاد من به دور است.

مظلومی: تیم من احتیاج به بنر ندارد
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی پس از پایان تمرین امروز تیمش در بین خبرنگاران راجع به صحبت هایی همچون کم کاری کردن بازیکنان استقلال گفت: هرگز به کم کاری بازیکنان تیم اعتقاد نداشته ام و هیچوقت نمی گویم بازیکنان تیمم کم کار هستند، من می گویم نباید کسی را متهم کرد که کم کاری کرده، بلکه ضعف را باید در مسائل دیگر جستجو کرد.

وی در رابطه با بنر بزرگی که هواداران مهدی رحمتی در حمایت از وی به محل تمرین برده بودند و نصب کرده بودند گفت: من همیشه مخالف موضوعات اینچنینی بوده ام، تیم من نیاز به بنر ندارد، خیلی هم مواظب بودم که این اتفاق نیفتد اما گویا الان دور از چشم من آن را نصب کردند، حتی برای من می خواستند این کار را بکنند اما من مخالفت کردم و گفتم این کار را نکنند و پولش را به نیازمندان بدهند.

مظلومی ادامه داد: هواداران باید به ما فرصت دهند، استقلال نام بسیار بزرگی دارد همگی باید برای نام استقلال تلاش کنیم نه اسم فرد خاصی، انشالله با حمایت هواداران و کادرفنی، بازیکنان و همه عوامل تیم، تمام تلاشمان را بکنیم تا تیم در جایگاه اصلی خودش قرار بگیرد.

وی در رابطه با اختلاف رحمتی و طالب لو گفت: اینطور نیست، همانطور که دیدید طالب لو به عنوان بزرگتر تیم آمد و به همه بازیکنان جدید از جمله رحمتی خوش آمد گفت.

وی در پایان در پاسخ به سوالی راجه به تمرین نیامدن فروزان برای جلوگیری از بروز حاشیه گفت: از من سوال حاشیه ای نکنید که به آن پاسخ نمی دهم.

دیدگاه‌ها