کد خبر : 1249485 | 09 تیر 1394 ساعت 00:15 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

فولر:فوتبالیست های جدید نازک نارنجی هستند

رودی فولر، مدیر باشگاه لورکوزن، معتقد است پیشرفت‌های مثبتی در فوتبال امروز به چشم می‌خورد اما بازیکن امروزی نازک‌نارنجی‌تر هستند. وی همچنین به انتقاد از قدرت مطلق بایرن پرداخت.

فولر:فوتبالیست های جدید نازک نارنجی هستند
به گزارش "ورزش سه"، فولر در گفتگو با "کیکر" به تحلیل پیشرفت‌های فوتبال در 25 سال اخیر پرداخت. او گفت:" بازیکنان فوتبال آماده‌تر و روبراه‌تر هستند اما در عین حال نازک‌نارنجی‌اند. دائما آزمایش خون، تست روانشناسی و مقایسه قدرت بدنی نسبت به قبل انجام می‌شود و بازیکنان به دستگاه‌هایی می‌مانند که روزانه روغن‌کاری می‌شوند. ولی زمان ما همه چیز ساده‌تر بود. آن موقع فقط یک نفر از بین ما تصادفی برای این آزمایش‌ها انتخاب می‌شد؛ ولی امروز بیشتر بازیکنان حساس و شکننده‌تر هستند."
وی که معتقد است ورزش با سیاق امروزی پیشرفت درخور توجهی داشته است اذعان کرد:" وقتی یک بازی شبیه دیدار فینال جام جهانی بین آلمان و آرژانتین می‌بینم، واقعا از چنین بازی کردنی با این کیفیت، با این سرعت و با این دوندگی هیجان‌زده می‌شوم. آنگاه می‌فهمم که همه چیز قطعا پیشرفت کرده است. فوتبال روند رو به رشدی را پشت سر می‌گذارد و همیشه این حس وجود دارد که الان یک اتفاق جدیدی می‌افتد."
وی درمورد حضور خودش مقابل آرژانتین هم گفت:" در فینال سال 1990 آرژانتینی‌ها واقعا بد بودند. اما امروز دیگر نمی‌شود خود را با حضور در جام جهانی گول زد، شبیه کاری که آن زمان آرژانتینی‌ها کردند. امروزه دیگر کیفیت حرف اول و آخر را می‌زند."
وی سپس به اظهار نظر درمورد تیم‌های بوندسلیگایی پرداخت و از تبدیل شدن بایرن به یک قدرت اقتصادی انتقاد کرد:" دروازه‌بان‌هایی مثل راینا و اسون اولرایش درحالیکه می‌دانند در بایرن شماره دو خواهند بود به این تیم می‌روند. آنها این مسیر را انتخاب می‌کنند نه برای اینکه می‌خواهند ماجراجویی را تجربه کنند یا در جام حذفی تا مرحله یک‌چهارم در چارچوب بایستند. بلکه این قدرت اقتصادی بایرن است که می‌تواند بازیکنان را بخرد بدون اینکه فرصت بازی به آنها بدهد. این ویژگی باعث شده که تعقیب کردن و سبقت گرفتن از باواریایی‌ها برای دورتموند، ولفسبورگ، شالکه، گلادباخ و لورکوزن روز بروز سخت‌تر شود. مثلا ما در لورکوزن تلاش می‌کنیم به حداکثر موفقیت برسیم و باید برای فصل آینده چمپیونزلیگ بازیکنان خوبی به خدمت بگیریم، اما مسئله اینجاست که ما بانک نیستیم."

دیدگاه‌ها