کد خبر : 1249492 | 09 تیر 1394 ساعت 01:20 | 23.5K بازدید | 3 دیدگاه

اخراج معترضان کاراته از اردوی تیم ملی

سه کاراته کای معترض که اوایل هفته جاری با نظر فدراسیون کاراته به اردوی تیم ملی بازگشته بودند در پایان تمرینات عصر دوشنبه اخراج شدند.

اخراج معترضان کاراته از اردوی تیم ملی

در جریان مرحله قبلی اردوی تیم ملی سه کاراته کای حاضر در اردوی تیم ملی در اعتراض به نحوه برگزاری مسابقات انتخابی ، معافیت عسگری و سنچولی از حضور در این مسابقات و نوع برخورد کادر فتی اردوی تیم ملی در قم را ترک کردند.


به گزارش مهر، موسی گنج زاده، سعید فرخی و کیوان بابان پس از خروج از اردو، اعتراض خود را به مسوولان فدراسیون منعکس کرده و حتی به دیدار سجادی معاونت وزارت ورزش نیز رفتند. جلسات متعدد بین مسئولان فدراسیون کاراته و این سه کاراته کا در نهایت به بازگشت آنها به اردو و شرکت دوباره در انتخابی ها شد.


پس از بازگشت این نفرات به مرحله جدید اردو که از ابتدای هفته جاری در قم آغاز شد ، با تصمیم سرمربی تیم ملی مقرر شد چهارشنبه (فردا) بعد از افطار در مسابقات انتخابی که شرایط آن را کادر فنی تعیین خواهند کردشرکت کنند.


دباغیان در پایان جلسه تمرین عصر دوشنبه به این نفرات اعلام کرد که باید با عسگری و سنچولی در مسابقات انتخابی شرکت کرده و در نهایت از بین ۵ کاراته کا دو نفر در اردو باقی خواهند ماند و سه کاراته کای بازنده اردو را ترک می کنند. این سه کاراته کا که اکنون به معترضان کاراته معروف شده اند مدعی شدند نفراتی هم که در مرحله قبلی مسابقات انتخابی شرکت کرده و انتخاب شده اند نیز باید در مسابقات روز چهارشنبه حاضر باشند.این در خواست آنها با مخالفت شدید دباغیان مواجه و منجر به اخراج آنها از آردو شد.


گنج زاده، فرخی و بابان با میل خود و بدون اجازه از کادر فنی اردوی تیم ملی را ترک کرده بودند. خروج آنها بدون مجوز کادر فنی به هر دلیلی غیرقابل قبول بوده است. دخالت فدراسیون در کار مربیان تیم ملی که  بازگشت آنها به اردو منتهی شد نیز یک تصمیم کاملا اشتباه بود ، اشتباهی که منجر به بروز چنین اتفاقاتی در اردوی تیم ملی شد. 

دیدگاه‌ها