کد خبر : 1249560 | 09 تیر 1394 ساعت 13:02 | 76.1K بازدید | 7 دیدگاه

احمدزاده:از توافق امروز هر دو طرف راضی بودیم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: از توافق امروز هر دو طرف راضی بودند و تمام صحبت‌هایی این چند روز فقط شایعه بوده است.

احمدزاده:از توافق امروز هر دو طرف راضی بودیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فرشاد احمدزاده پس از امضای قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس گفت: امروز با صحبت‌هایی که با طاهری داشتیم توافق مالی صورت گرفت و قرارداد مالی را با باشگاه امضا کردم و همه چیز تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که گویا ناراحتی روز گذشته شما هنگام خارج از باشگاه به دلیل مبلغ قرارداد بوده آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: نه، اصلا چنین چیزی نبوده ناراحتی روز گذشته مربوط به مسائل دیگر است. طاهری انسان خوبی است با او صحبت کردم و همه چیز تمام شد. از بعداز ظهر امروز تمریناتم را آغاز می‌کنم.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که گویا شما مبلغ 700 تا 800 میلیون پیشنهاد داده‌اید، گفت: نه اصلا چنین چیزی نبوده و من هم چنین پیشنهادی به باشگاه نداده‌ام. امیدوارم این شایعه‌ها تمام شود.

بازیکن تیم پرسپولیس در واکنش به این سوال که گویا مبلغ قرارداد شما اندازه سقف بازیکنان تیم امید بسته شده است، گفت: من واقعا نمی‌دانم این شایعه‌ها را چه کسی از کجا در می‌آورد. این شایعه‌ها واقعا بچه‌گانه است. توافق بین دو طرفین بوده و خدا را شکر هر دو طرف راضی هستیم.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه تراکتورسازی بازیکنی به پرسپولیس می‌آید یا خیر، گفت: من در مورد این موضوع خبری ندارم. بنده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیستم.

دیدگاه‌ها