کد خبر : 1249566 | 09 تیر 1394 ساعت 13:34 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: آقای دولت آبادی ورود کنید

راه‌آهن که با رای کمیته انضباطی به لیگ یک سقوط کرد، خیلی از بازیکنان این تیم دچار نگرانی شده اند و الان از اینجا رانده و از سایر تیم ها مانده شده اند.

عبدی: آقای دولت آبادی ورود کنید
به گزارش "ورزش سه"، بهادر عبدی در این رابطه گفت: ما کم برای این تیم زحمت نکشیده ایم و الان شوکه هستیم. حالا مادرم که اصلا نقشی در این تیم نداشته دیروز با شنیدن خبر سقوط راه‌آهن حالش بد شد وای به حال ما بازیکنان. اینکه موتومبا برای بازی کردن مشکل داشته ایراد فدراسیون فوتبال است نه ما اما قدرت پیکانی ها بیشتر بود و برای همین در این رقابت برنده شدند. ای کاش در زمین بازی را می‌ باختیم نه خارج از میدان مسابقه. با شنیدن این خبر تاسف بار دو، سه سال از عمرمان کم شد. شک ندارم اگر ما به اشتباه سقوط کرده باشیم، آه پدر و مادر بازیکنانمان کسانی که مسبب این قضیه شده اند را می‌ گیرد. درست است ما کسی را نداریم اما خدا آن بالاست.

او در همین باره ادامه داد: سقوط کردیم فقط به خاطر اینکه هیات مدیره و مالک قوی ای نداشتیم. کسی که بخواهد پشت تیم باشد از این شرایط سوءاستفاده شد و حالا فقط خدا می‌ تواند کمکمان کند. اگر یک نفر از مسوولان می‌ دید که ما در این مدت چه کشیده ایم، مطمئن باشید نمی‌ گذاشتند سقوط کنیم. امیدوارم این رای عادلانه باشد.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که حالا طلب هایشان از باشگاه راه‌آهن چه می‌ شود گفت: نمی‌ توانیم طلب هایمان را بگیریم. نزدیک 300، 400 میلیون تومان پول روی هوا رفت. فقط توکلمان به خداست امیدوارم این روزها هر چه سریع تر تمام شود و برود.

عبدی در پایان افزود: از آقای دولت آبادی که مثل برادر بزرگتر ما هستند و برای بچه های راه‌آهن پدری کردند تقاضا می‌ کنیم به این مساله ورود کند. ما بچه های راه‌آهن با جان و دل کار کردیم واقعا از آقای دولت آبادی یک خواهش دارم و این هم آن است که یک بار دیگر بزرگواری کند و نگذارد در حق ما اجحاف شود.

دیدگاه‌ها