کد خبر : 1249573 | 09 تیر 1394 ساعت 13:55 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

خوروش: مذاکرات ما با احمدی ادامه دارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که مذاکرات این باشگاه با رحمان احمدی همچنان ادامه دارد.

خوروش: مذاکرات ما با احمدی ادامه دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم رسول خوروش در خصوص بحث جدایی رحمان احمدی از سپاهان اظهار داشت: مذاکرات باشگاه سپاهان با رحمان احمدی همزمان با مذاکرات 1+5 ادامه دارد.

وی درباره اختلافات احمدی با سپاهان در مذاکراتی که داشته است، گفت: در مذاکرات او با باشگاه حضور نداشتم اما آخرین خبر این است که رحمان احمدی به توافق نهایی نرسیده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با رد این مسئله که احمدی از ترس نیمکت نشینی می‌خواهد سپاهان را ترک کند افزود: این مسائل به کادرفنی تیم ارتباط دارد و دلیل هم ندارد که در مذاکرات چنین مسائلی مطرح شود.

خوروش در پاسخ به این سؤال که آیا این دروازه‌بان با تجربه در مسائل مالی با سپاهانی‌ها به توافق نرسیده است، خاطرنشان کرد: بله اما مذاکرات با این بازیکن همچنان ادامه دارد. احمدی بازیکن آزاد است و به جز سپاهان می‌تواند با هر باشگاهی که دوست دارد مذاکره کند و از این بابت منعی وجود ندارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات این باشگاه گفت: تیم ما قهرمان لیگ است و به همین دلیل نیازی به تغییرات زیاد نداریم. در حال حاضر با دو بازیکن در حال مذاکره هستیم که به زودی قراردادشان امضا می‌شود.


دیدگاه‌ها