کد خبر : 1249575 | 09 تیر 1394 ساعت 14:06 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

رای کمیته استیناف عادلانه و شجاعانه بود

شیعی: با هیچ مربی‎ای مذاکره نداشته‎ایم

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از آنکه حکم استیناف به نفع این باشگاه صادر شد، عنوان کرد حالا همه می‌ دانند که فدراسیون و کمیته استیناف حق را به حق دار می‌ رساند.

شیعی: با هیچ مربی‎ای مذاکره نداشته‎ایم
شیعی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من خیلی از رای صادر شده خوشحالم جدا از اینکه نتیجه به سود پیکان بوده شادی مضاعف من به خاطر این است که استیناف این رای را عادلانه و شجاعانه صادر کرده و اینکه پیام را به جامعه فوتبال می‌ رساند که اگر کسی انتقال و یا شکایت و گلایه ای داشته باشد، فدراسیون فوتبال براساس مستندات و مدارک آن را بررسی و بهترین رای را صادر می‌ کند.

او ادامه داد: فدراسیون و کمیته استیناف حق را به حق دار رسانده اند و رای عادلانه ای صادر کرده اند و هر کس که شکایتی داشته باشد و براساس حق حرف بزند می‌ تواند امیدوار باشد که حق به حق دار می‌ رسد.

وی افزود: من از آقای صادقی، کفاشیان ریاست محترم فدراسیون و بخصوص دکتر اسدی دبیرکل فدراسیون که دیروز بعد از صدور رای مصاحبه کردند و به صراحت اعلام کردند که بعد از اینکه رای به دستشان برسد، بلافاصله مراحل قانونی آن را انجام خواهند داد، سپاسگذارم.

شیعی در رابطه با برنامه های پیکان برای حضور در فصل آینده لیگ‌برتر گفت: در حال حاضر بازیکنان امید و همچنین کسانی که از فصل گذشته با تیم قرارداد داشتند از فردا در تمرینات حاضر می‌ شوند و فعلا زیرنظر مربی امیدها تمرین می‌ کنند تا تکلیف سرمربی مشخص شود.

او در رابطه با کاندیدای مربیگری پیکان که این روزها زیاد در رسانه ها از آن صحبت می‌ شود اعلام کرد: تا زمانی که جلسه هیات مدیره تشکیل نشود و مشخص نشود که قرار است چه میزان سرمایه برای خرید مربی و جذب بازیکن داشته باشیم، نمی‌ توانیم وارد بازار نقل و انتقالات شویم باید ببینیم چقدر دستمان برای پول خرج کردن باز است. آیا مثل فصل گذشته شرایط خوبی داریم یا باشگاه سیاست گذاری جدیدی دارد. ضمن احترام به همه مربیانی که نامشان به عنوان کاندیدای مربیگری پیکان اعلام شد باید بگویم ما هنوز با هیچ مربی ای وارد مذاکره نشده ایم.

دیدگاه‌ها