کد خبر : 1249594 | 09 تیر 1394 ساعت 15:04 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفت متعهد نباشد من هم نمی توانم به تعهداتم عمل کنم

دلخوری کوروشی از مسوولان باشگاه

مدافع نفت‌تهران که برای باشگاهش ارزش زیادی قائل شد و با وجود پیشنهاد خوبی که داشت در این تیم ماند از مسوولان بابت کم توجهی شان به قرارداد بازیکنان فصل پیش دلخور است.

دلخوری کوروشی از مسوولان باشگاه
به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی در پاسخ به این سوال که بر سر تمرینات نفت حاضر شده یا خیر گفت: نه، من سر تمرین نمی‌ روم به خاطر اینکه با نفت‌تهران قرارداد بستم اما برگه قرارداد را به من نرساندند که من هم بخواهم سر تمرین بروم. زنگ هم که می‌ زنم مسوولان باشگاه یا گوشی شان خاموش است یا اینکه جواب نمی‌ دهند. دیروز هم با آقای منصوریان تماس گرفتم اما جواب تلفنم را نداد حالا که ما به علی آقا نیاز داریم باید پشتمان باشد و خودش را نشان دهد وگرنه در روزهایی که همه چیز خوب است که افراد به هم نیاز ندارند.

او در همین باره ادامه داد: اگر باشگاه نفت به بندهای قرارداد من عمل نکند من هم به تعهداتم عمل نمی‌ کنم صبرم تمام شده است و نمی‌ توانم منتظر باشگاه بمانم. آنها یک روز دنبال پول هستند، روز دیگر هیات مدیره مشخص نیست و غیره. من به عنوان یک بازیکن حرفه ای با این باشگاه قرارداد دارم و باشگاه نیز موظف است که به تعهداتش عمل کند. فکر نمی‌ کنم چیز زیادی خواسته باشم. پشت گوش انداختن این مساله باعث می‌ شود که من دلسرد شوم. آن هم منی که یک فصل زحمت کشیدم و هدفم این است که این فصل بدرخشم و به تیم‌ملی راه پیدا کنم. باید برایمان بیشتر احترام قائل شوند.

دیدگاه‌ها