کد خبر : 1249639 | 09 تیر 1394 ساعت 17:08 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: در سایپا احساس آرامش می‌کنم

حامد شیری که جزو بازیکنان قدیمی سایپا محسوب می‌ شود دیروز به مدت یکسال قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و بدین ترتیب لیگ پانزدهم را هم در با نارنجی پوشان کرج است.

شیری: در سایپا احساس آرامش می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در این رابطه گفت: بالاخره چهارسال در باشگاه سایپا بودم و پیشنهاداتی که به من شد را بررسی کردم و با توجه به شرایط خانوادگی ام ترجیح دادم در سایپا بمانم چون اینجا احساس آرامش می‌ کنم. 3، 4 روز هم است که با تیم تمرین می‌ کنم. با توجه به اینکه چند روزی دیر به تمرینات اضافه شدم با یکی، دو تا از بچه ها به انجام کارهای بدنی می‌ پردازم. همین روند تا چند روز آینده ادامه دارد.

او در مورد اینکه وضعیت مالی شان در سال جدید بهتر شده یا خیر ادامه داد: شاید نسبت به جاهای دیگر قراردادهای ما پایین تر باشد اما باید شرایط دیگر را هم در نظر گرفت بعضی اوقات نباید اختلاف هزینه را در نظر گرفت، حالا ممکن است یک بازیکن یک سال مقدار کمتری قرارداد ببندد اما عوضش کلی سود کند در ضمن در این یکی، دو سال اخیر اوضاع همه باشگاه ها همین گونه بوده.

این بازیکن در مورد عملکرد سایپا در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای نوروزی و رضایی هر دو از با سابقه ها هستند البته زهیوی نیز چند روزی با ما تمرین کرد اما بعد به باشگاه استقلال‌خوزستان رفت در ضمن بازیکنانی که جذب کرده ایم مدل بازی شان به بازی ما می‌ خورد.

شیری در پایان افزود: ما از نظر فوتبالی تیم خوبی هستیم و در تک تک بازی هایی که امتیاز از دست دادیم موضوع فنی نبوده، با تجاربی که کسب کرده ایم امسال می‌ توانیم نتایج خوبی بگیریم. ما کاملا آماده لیگ پانزدهم هستیم.

دیدگاه‌ها