کد خبر : 1249644 | 09 تیر 1394 ساعت 17:32 | 256K بازدید | 35 دیدگاه

در شخصیت من نیست بگویند مرا می خواهند یا نه

سید جلال: اجازه نمی دهم درباره ام حرف بزنند

سیدجلال در بازگشت به ایران تبدیل به سوژه اول بازار نقل و انتقالات لیگ برتر شده است.

سید جلال: اجازه نمی دهم درباره ام حرف بزنند
به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی پوش سابق پرسپولیس که هنوز از برخورد مدیران و سرمربی پرسپولیس عصبانی است، ادامه حرف های پرسپولیسی ها درباره خودش را بی احترامی به سابقه درخشانش در پرسپولیس و تیم ملی تلقی می کند.

سیدجلال حسینی که این روزها در حال تمرینات اختصاصی است تا شرایط خود را برای فصل آینده ایده آل نگه دارد درباره حرف و حدیث های به وجود آمده درباره قرارداد احتمالی اش با استقلال را تکذیب می کند: چنین چیزی نیست و من صحبتی با استقلالی ها نداشته ام.

وی که از شایعات اخیر به شدت ناراحت است در ادامه اینطور حرف هایش را ادامه داد: نمی دانم چرا این بحث را تمام نمی کنند. در شخصیت من نیست که هر روز بخواهند بگویند مرا می خواهند یا نه. فعلا تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام و طی روزهای آینده بهترین تصمیم را خواهم گرفت. فقط باید این را بگویم که اگر بخواهند بار دیگر درباره ام حرف بزنند جواب کوبنده ای خواهم داد و دیگر این اتفاقات را تحمل نمی کنم.

مدافع ملی پوش ایران در پایان گفت: همیشه گفته ام برای هواداران پرسپولیس احترام قائلم. تاکنون هم بابت این مسائل به احترام هواداران پرسپولیس سکوت کرده ام اما دیگر اجازه نمی دهم درباره ام بخواهند اینطور حرف بزنند.

دیدگاه‌ها