کد خبر : 1249645 | 09 تیر 1394 ساعت 17:34 | 31.7K بازدید | 12 دیدگاه

هر چه طلب داشتم را دادم و رضایتنامه گرفتم

گردانی:تونی گفت نمی تواند با من کار کند

مدافع چپ سرخپوشان تبریزی پس از 3 فصل حضور در تراکتورسازی از این تیم جدا شد. او که در جلسه 3 ساعته با تونی اولیویرا به نتیجه خاصی نرسید در نهایت مجبور به ترک تبریز شد.

گردانی:تونی گفت نمی تواند با من کار کند
به گزارش "ورزش سه"، حبیب گردانی در رابطه با جدایی اش از تراکتور گفت: خیلی دوست داشتم در تراکتور بمانم اما به نظر تونی احترام می‌ گذارم ولی ای کاش من هم سرباز بودم. با تونی دو ساعت صحبت کردم می‌ توانید از ایران‌پوریان که شاهد صحبت هایمان بود، بپرسید. تونی با من صحبت کرد و گفت حبیب نمی‌ توانم با تو کار کنم. متاسفانه در جلسه ای که داشتیم به نتیجه نرسیدیم. من دوست داشتم بمانم اما نشد به خاطر شهرم و تیمم خیلی منتظر ماندم که زنگ بزنند اما نزدند آخر سر خودم تونی را در باشگاه دیدم و گفتم می‌ خواهم با او صحبت کنم. تونی گفت من لیست بازیکنانم را داده ام و بهتر است که تو بروی. دستش درد نکند که در حقم پدری کرد و راستش را همان اول گفت.

او در همین باره ادامه داد: مسوولان باشگاه نمی‌ خواستند رضایت من را بدهند. من هم گفتم وقتی مربی من را نمی‌ خواهد کجا بروم. بالاخره من تبریز را با ناراحتی ترک کردم اما مشکلی نیست چون مربیگری سلیقه ای است. من تابع باشگاه هستم و وقتی دیدم مربی من را نمی‌ خواهد تصمیم گرفتم بروم. از هواداران تبریزی و تماشاچیان تراکتور تشکر می‌ کنم. امیدوارم روزی برسد که به تراکتور برگردم. من 13، 14 سال در تبریز بودم اما نمی‌ توانستم بیشتر از این صبر کنم، بالاخره من هم زندگی و خانواده دارم و باید زود یک تصمیمی می‌ گرفتم. 3 سال برای تراکتور زحمت کشیدم، با این تیم زندگی کردم و به پیراهنم تعصب داشتم و دارم اما مجبور شدم جدا شوم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که مقصد بعدی اش کدام تیم است گفت: مقصدم هنوز مشخص نیست اما انشاالله در یک تیم خوب توپ خواهم زد و هر چه قسمت باشد همان می‌ شود.

گردانی که تمام طلبش را به باشگاه تراکتور بخشید در این باره افزود: هر چه طلب داشتم را دادم و رضایتنامه گرفتم. باشگاه صلاح نمی‌ دانست به من پول بدهد من هم گفتم مشکلی نیست، مربی هم من را نمی‌ خواهد. پولم را می‌ بخشم و جدا می‌ شوم انشاالله که خیر است امیدوارم که تراکتور تیم خوبی ببندد.

دیدگاه‌ها