کد خبر : 1249646 | 09 تیر 1394 ساعت 17:42 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

اگر پای تراکتور وسط بود این رای را نمی‌دادند

کریمی: تخلف یک بازیکن کل تیم را نابود کرد

اصلی ترین بحث فوتبالی دو روز اخیر سقوط راه‌آهن به لیگ یک بوده بعد از تقریبا یک ماه بحث و بررسی راجع به مساله موتومبا در نهایت رای به ضرر راه‌آهنی ها تمام شد.

کریمی: تخلف یک بازیکن کل تیم را نابود کرد
به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم کریمی در این رابطه گفت: این مساله برای ما عجیب و غریب است و به ما شوک وارد شده یک بازیکن تخلف کرده و کل تیم نابود شده. متاسفانه تیم ما پشتیبان نداشت البته آقای رحیمی خیلی زحمت کشید. اما 30 نفر بازیکن و خانواده هایشان بابت این مساله به هم ریختند. من خودم خیلی ناراحت هستم چون از قدیمی های راه‌آهن محسوب می‌ شوم و بالاخره به تیمم تعصب داشتم. ما با چنگ و دندان راه‌آهن را در لیگ‌برتر نگه داشتیم و همین مسوولین اگر یک روز سر تمرین ما می‌ آمدند و می‌ دیدند که چقدر زحمت کشیدیم نظرشان عوض می‌ شد. امسال بی ریا تلاش کردیم و جلو رفتیم اما متاسفانه نتیجه اش این شد که دیدید.

او در همین باره ادامه داد: ما امسال کلی بازیکن داشتیم که از شهرستان آمده بودند. هیچ کدام از ماها پول نگرفتیم و الان دل بچه های ما شکسته، چه کسی می‌ خواهد جواب بدهد. امیدوارم دادستانی خودش به این مساله ورود کند و بتواند پول بیت المال را بگیرد.

این بازیکن در مورد تجمع بازیکنان راه‌آهن مقابل سازمان لیگ گفت: امروز همه ما جلوی سازمان لیگ جمع شده بودیم، آقایان کفاشیان و تاج ما را دیدند و از دور دستی تکان دادند و رد شدند ولی ما با همه این ها امیدوار هستیم که رای برگردد چون انسان با امید زنده است.

کریمی در رابطه با همین قضیه ادامه داد: با این همه زحمت همه بازی های ما را 3 ـ صفر اعلام کردند. در 14 دوره لیگ‌برتر همچنین اتفاقی نیفتاده بود. می‌ خواهم بدانم اگر استقلال و پرسپولیس هم بود چنین برخوردی می‌ شد، مثلا اگر ما تراکتورسازی را برده بودیم باز هم می‌ گفتند راه‌آهن باید به لیگ یک سقوط کند آن وقت از آن سمت تراکتور باید قهرمان می‌ شد. به هر حال همه چیز دست به دست هم داد تا ما سقوط کنیم. اگر خدا کمکمان کند و دادستانی پشتمان باشد مطمئن باشید که امکان دارد رای برگردد.

دیدگاه‌ها