کد خبر : 1249649 | 09 تیر 1394 ساعت 17:55 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

آل کثیر:دلم قرص بود آمدم نفت

آقای گل لیگ یک در دو سال اخیر به نفت‌تهران پیوست.

آل کثیر:دلم قرص بود آمدم نفت
به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر گفت: از نیم فصل دوم لیگ چهاردهم قرار بود به نفت‌تهران بیایم اما باشگاه ما یعنی آلومینیوم هرمزگان این اجازه را نداد. من هم منتظر ماندم تا فصل تمام شود. خیلی دوست داشتم به نفت بیایم در ضمن علی آقا منصوریان من را می‌ خواست و همین که به من اعتقاد داشت دلم قرص و محکم شد و مهر تاییدی بود روی تصمیمی که مبنی بر آمدن به نفت گرفته بودم.

او با اشاره به اینکه خیلی دوست داشت کار با منصوریان را تجربه کند ادامه داد: علی آقا مربی بسیار پرانرژی است و در ضمن اطلاعاتش به روز است. خود من خصوصیاتم به شکلی است که اگر ببینم مربی ام زحمت می‌ کشد بیشتر تلاش می‌ کنم. در ضمن علی آقا خیلی به بازیکنان بها می‌ دهد، او جوانان زیادی را در آسیا مطرح کرد و مثلا پیش خودش نمی‌ گفت که حالا چون بازی آسیایی و مهم است به امثال مطهری، رضاوند و غیره بازی ندهم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که می‌ تواند با مهاجمان نفت رقابت کند ودر ترکیب ثابت نفت قرار بگیرد گفت: ما همگی تلاشمان را می‌ کنیم و هر کس حقش باشد بازی می‌ کند. در ضمن پارسال هم در نفت سیستم چرخشی وجود داشت. ما در 3 جام قرار است بجنگیم و به همه بازی می‌ رسد. خیلی از بازیکنان در این تیم گمنام بودند ولی مطرح شدند. در ضمن من ابتدای صحبت هایم گفتم چون منصوریان به من اعتقاد دارد به این تیم آمدم.

دیدگاه‌ها