کد خبر : 1249651 | 09 تیر 1394 ساعت 18:00 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

حق مان سقوط نبود

بارانی: پیکان متفاوتی را فصل آینده خواهید دید

بازیکنان پیکان بابت ابقای این تیم در لیگ برتر خوشحال هستند و امیدوارند ناکامی فصل گذشته را جبران کنند.

بارانی: پیکان متفاوتی را فصل آینده خواهید دید
به گزارش "ورزش سه"، صادق بارانی، هافبک دفاعی پیکان بابت ابقای پیکان خوشحال است و امیدوار است با تفکرات جدید در این باشگاه، شرایط برای حضوری موفقیت آمیز در فصل آینده فراهم شود.

بارانی درباره حکم جدید فدراسیون فوتبال که باعث شد این تیم به لیگ برتر بازگردد گفت: مسوولان تیم با درایت خوبی همان زمان اعتراض شان را نسبت به این اتفاق اعلام کردند و ما منتظر اجرای عدالت بودیم و خوشحالیم که نتیجه آن کاملا عادلانه اعلام شد.

وی ادامه داد: پیکان به هیچ وجه شایسته سقوط نبود و از این بابت کاملا خوشحالیم که به حق خودمان رسیدیم و در لیگ برتر ماندیم. بعد از اینکه ناعادلانه سقوط کردیم شرایط روحی و روانی تیم کاملا بهم ریخته بود و همه منتظر بودیم تا رای صادر شود. در این مدت چند تیم پیشنهاداتی ارائه کرده بودند اما مطمئن بودم پیکان در لیگ برتر باقی خواهد ماند. دوست دارم در کنار این تیم باشم و فصل گذشته را جبران کنیم.

بارانی در پایان گفت: نمی دانم خوشحالی ام از بابت بقای پیکان را چطور ابراز کنم. واقعا یکی از خوشحال کننده ترین خبرهایی بود که در این مدت شنیده بودم و مطمئن هستم مسوولان تیم در فصل آینده با درایت بیشتر، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات خواهند کرد و پیکان متفاوتی در لیگ پانزدهم خواهید دید.

دیدگاه‌ها