کد خبر : 1249711 | 09 تیر 1394 ساعت 23:56 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایموبیله در دورتموند ماندنی شد

مدیر برنامه‌های چیرو ایموبیله گفت خبر معاوضه این بازیکن با ماریو گومز شایعه‌ای بیش نبود و در این زمینه هیچ تماسی بین فیورنتینا و دورتموند وجود نداشته است.

ایموبیله در دورتموند ماندنی شد
به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته روزنامه ایتالیایی "گازتا دلو اسپورت" از مذاکره چیرو ایموبیله با باشگاه فیورنتینا خبر داده بود و نوشته بود حتی احتمال دارد این بازیکن با مایرو گومز معاوضه شود. امروز مارکو سومللا مدیر برنامه‌های ایموبیله، با رد این شایعه از احتمال ماندن این بازیکن در وست‌فالن سخن گفت:" هیچ موضوع جدیدی در رابطه با وضعیت چیرو وجود ندارد. هرگز تماسی با فیورنتینا نداشته‌ایم. من فکر می‌کنم مسئولان بروسیا دورتموند او را از بازار نقا و انتقالات خارج کرده‌اند، چرا که او در اردوی تمرینی آتی این تیم شرکت خواهد کرد."
چیرو ایموبیله تابستان سال گذشته درحالی از اف‌سی تورین به دورتموند پیوست که در تیمش درخشش قابل ملاحظه‌ای داشت و آقای گل ایتالیا شده بود؛ اما در آلمان کم‌فروغ ظاهر شد و امیدهای کلوپ را نقش بر آب کرد. درحال حاضر اما گفته می‌شود توماس توخل قصد دارد به این مهاجم ایتالیایی یک فرصت دیگر بدهد.
گفتنی است ایموبیله که از نیمکت‌نشینی و انتقادات رسانه‌ها دل خوشی ندارد، چندی پیش در گفتگو با رادیو ناپولی از تمایلش برای پیوستن به تیم ناپولی و بازگشت به کشورش صحبت کرده بود.

دیدگاه‌ها