کد خبر : 1249731 | 10 تیر 1394 ساعت 08:31 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیمان اکبری: در گروه مرگِ یونیورسیاد قرار داریم

سرمربی تیم ‌ملی والیبال دانشجویان گفت: در گروه مرگ قرار داریم و اگر بتوانیم از گروه خود صعود کنیم، امید زیادی برای موفقیت خواهیم داشت.

پیمان اکبری: در گروه مرگِ یونیورسیاد قرار داریم
پیمان اکبری در ارزیابی از وضعیت تیم ‌ملی والیبال اعزامی به یونیورسیاد، اظهار کرد: در این رقابت‌ها ترکیب 12 نفر اعزامی را تعدادی از والیبالیست‌های تیم ‌ملی B تشکیل می‌دهند. همچنین تعدادی نیز در تیم ‌ملی زیر 20 سال یا امید هستند و تعدادی نیز همانند سوسن آبادی و علی اصغر رزم فر جزو تیم ‌ملی نیستند، اما چون از شرایط خوبی برای شرکت در مسابقات برخوردار بودند در این رقابتها حضور خواهند داشت. به‌ هر‌ حال تمام تلاش‌ ما این بود تا تیم آماده و خوبی را راهی مسابقات کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بهترین نتیجه‌ای که کاروان والیبال دانشجویان ایران در یونیورسیاد داشته، بهتر از مقام پنجمی نبوده و از سال 2005 به بعد تاکنون به یاد ندارم که تیم والیبال ایران به جایگاه بهتر از پنجمی دست پیدا کرده باشد.

اکبری ا‌ضافه‌ کرد‌: در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های روسیه که همواره قهرمان المپیک دانشجویان است و تیم کانادا که در والیبال و بسکتبال دانشجویان حرف اول را می‌زند و نیز تایلند و سوئیس همگروه هستیم. کار سختی را پیش‌رو داریم و راهیابی به مرحله بعد به راحتی امکان پذیر نیست.

سرمربی تیم ‌ملی والیبال دانشجویان ا‌ضافه‌ کرد‌: با وجود این که در گروه مرگ قرار داریم، اما ناامید نیستم و یقین دارم هر تیمی که بتواند در جریان رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشد و از تمام ثانیه‌های بازی به درستی استفاده کند، برنده میدان خواهد بود. بنا‌بر‌این تمام سعی‌مان بر این است که نماینده خوبی برای والیبال کشور باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می کنید به جایگاه بهتر از پنجمی در این رقابت‌ها دست پیدا کنید؟ خاطر‌ نشان کرد: تا زمانی که در جریان مسابقات قرار نگیریم و وضعیت تیم‌ها را مورد ارزیابی قرار ندهیم، پیش‌بینی این که در این دوره از رقابت‌ها بتوانیم به مقام بهتر از پنجمی دست یابیم کار سختی است. به‌ هر‌ حال تیمی که برای این مسابقات آماده کردیم، بهترین تیم است تا در سال 2015 بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم.

اکبری اولین بازی تیم ‌ملی والیبال دانشجویان را یازدهم تیر ماه در برابر کانادا عنوان کرد و افزود: اگر ما بتوانیم برابر کانادا و روسیه به برتری دست پیدا کنیم. شانس بیشتری برای راهیابی به مرحله بعد خواهیم داشت، در غیر این صورت واقعا نمی دانم شرایط مان به چه شکلی خواهد شد.

وی در پایان گفت: چون برای اولین بار هدایت تیم ‌ملی والیبال دانشجویان را برعهده دارم تلاش خواهم کرد که اولین حضورم به عنوان سرمربی، موفقیت‌آمیز و پربار باشد و تحولی در جایگاه کاروان والیبال دانشجویان از سال 2005 تا 2015 ایجاد کنم.

دیدگاه‌ها