کد خبر : 1249737 | 10 تیر 1394 ساعت 10:03 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

کفاشیان: دیدار دوستانه با عراق قطعی نشده

رییس فدراسیون فوتبال از قطع همکاری تیم ملی با شرکت آل اشپورت به عنوان اسپانسر خبر داد.

کفاشیان: دیدار دوستانه با عراق قطعی نشده
کفاشیان درباره دیدارهای دوستانه پیش روی تیم ملی فوتبال ایران، بیان کرد: در حال حاضر تنها بازی با ژاپن قطعی شده و دیدار مقابل این کشور برای تیم ملی در نظر گرفته شده است تا 21 مهرماه سال جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف ژاپن خواهیم رفت.

به گزارش ایسنا، وی درباره دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق نیز، عنوان کرد: دیدار مقابل عراق قطعی نیست و بحث‌هایی در این زمینه مطرح شده است. به آن‌ها اعلام کرده‌ایم که تاریخ‌هایی را به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کنند تا با صحبت با کادر فنی، درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره مرخصی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: کی‌روش یک سری گرفتاری‌هایی دارد که ان‌شاءالله اگر برطرف شود بازخواهد گشت. در حال هماهنگی با او هستیم و کی‌روش مسائل را به ما اطلاع می‌دهد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه و در پاسخ به مشکل پیش آمده در ارتباط با مدرک مربی‌گری محمد خاکپور و اینکه AFC اعلام کرده او به دلیل عدم تطابق مدرک A آمریکا با مدرک A آسیا نمی‌تواند بر روی نیمکت تیم ملی المپیک بنشیند، اظهار کرد: ما پیشنهاد کرده‌ایم تا خاکپور سریعا کلاس‌های مربوطه در ارتباط با مربی‌گری A آسیا را پشت سر بگذارد و به دنبال حل این قضیه هستیم. علاوه بر این مکاتباتی را با AFC انجام داده‌ایم تا مسئله را حل کنیم.

کفاشیان درباره اینکه آیا در صورت مخالفت AFC با این موضوع، خاکپور از تیم ملی کنار گذاشته خواهد شد نیز، بیان کرد: در این زمینه باید با کادر فنی و کاشانی صحبت‌های لازم را انجام دهیم. ببینیم آیا فعلا لازم است تا زمانی که سرمربی معرفی می‌شود، دستیار خاکپور به جای او به روی نیمکت بنشیند. در هر حال باید در ارتباط با این موضوع با مسئولان تیم ملی امید به صحبت بنشینیم و در این رابطه تصمیم‌گیری کنیم. هنوز موضوع کنار گذاشتن خاکپور در صورت مخالفت AFC مطرح نیست و به دنبال حل این مسئله هستیم و خاکپور در حال حاضر سرمربی تیم المپیک است.

وی درباره اسپانسر جدید تیم ملی و احتمال قطع همکاری آل اشپورت، تصریح کرد: با چندین کمپانی در حال مذاکره هستیم و علاوه بر کمپانی آدیداس کمپانی‌های دیگری نیز در این زمینه مطرح هستند که تا به تفاهم نرسیم و شرایط را نپذیریم نمی‌توانیم این موضوع را اعلام کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره قطع همکاری با آل‌اشپورت نیز، گفت: آن‌ها اعلام کرده‌اند که دیگر نمی‌خواهند اسپانسر تیم ملی باشند و ما هم طبعا این همکاری را ادامه نمی‌دهیم چرا که نمی‌توانیم به زور با آن‌ها کار را دنبال کنیم. چند پیشنهاد مختلف از کمپانی‌های لباس به فدراسیون فوتبال ارائه شده و در حال مذاکره هستیم.

کفاشیان همچنین درباره موضوع پرونده فساد در فوتبال و اینکه آیا مجلس شورای اسلامی او را برای پاسخگویی در این رابطه دعوت کرده است یا خیر، گفت: از ادامه این موضوع مطلع نیستم و تنها مسئولان فدراسیون فوتبال در ارتباط با دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران به منظور پاره‌ای از توضیحات به مجلس شورای اسلامی رفتند و مرا نیز در این رابطه نخواستند.

دیدگاه‌ها